正在加载视频...
视频加载失败
אוקי, יש מצב שהוא עלה פה על משהו.
11 条评论

ניצוּר1 年前
אני נגד, ידוע שהפלאפל הוא החלק הכי פחות טוב במנת פלאפל

סנסיי פרנקו עכבר הסל1 年前
איפה זה ידוע???

ONE FOR ISRAEL Ministry2 年前
Millions in Israel are viewing our Gospel videos! Help us reach Israel in these crucial days!

פולדש1 年前
ברצינות, זה בטח קצת טעים והמון צרבת מעבר לזה, נמאס מעמבה בפלאפל. אין דבר פחות קשור

nirha1 年前
פספסת את הטרנד של פלאפל בלגי?

סנסיי פרנקו עכבר הסל1 年前
לא הספקתי לטעום, זוכר שחשבתי שזה טוב

matis1 年前
גרוע כמעט כמו הטעם שלך בבצל

moshik1 年前
שיישרף הטיקטוק אמן

Hemi Almog1 年前
מחזיק מעצמי שאין לי טיקטוק במכשיר

peripheral provincial פריפריאלי פורבנציאלי1 年前
מזכיר את הפוואפל ™ שהוא היה הרבה יותר שווה כי הוא ביטל את האלמנט של הלחם ועשה את המנה הרבה יותר קלילה חבל שסגרו בזכותם שרדתי את התואר הראשון בתל אביב

angrytweet1 年前
זה לא חדש פלאפל בלגי עשו את זה מזמן

