Loading video...
Video Failed to Load
אז כמה עולה לנו ממשלה ושרת תחבורה מושחתת?
31,735 views • 1 year ago •via X (Twitter)
11 Comments

שלום, רבים טוענים שאת היית שרת התחבורה הכושלת ביותר בכל הזמנים.

If the fear of Yahweh is the beginning of wisdom, then what is its end? Cut through the abundant nonsense, empty platitudes, and conventional musings of the world and get straight to the heart of what it means to be wise.

אה רגע אופוזיציה זה אומר לעשות סרטונים ולהגיד שהממשלה לא בסדר? אם כן אני גם נקראית אופוזיציה כל הכבוד לי תמיד ידעתי שאני אגיע רחוק

כמה עולה ילד היום? בחישוב גס, הוצאה על קנית ילדים לפחות 1.5 מיליון ש"ח. את בוכה על 8 שקלים? פריבילגית, חסרת מוסר וערכים. נצלנית של המין הנשי. גזלנית ציבורית. לכי.

גם יש מזגנות חופשי 16 מעלות

רק חטפת ביקורת על זה שאת לא עושה כלום ופתאום נזכרת להעלות סרטונים שקשורים לעבודה? מרב, מכל הלב, את על המסלול שבו גומרים בתור הדר מוכתר. תודיעי על פרישה ביום ראשון, פני את המקום הנחוץ כל כך לאופוזיציונר לוחם ולכי לדרכך. זה פתטי וכל המוסיפה גורעת מכאן.

את ומירי רגב אותו דבר,כשפגשתי אותך בתחנת הרכבת בלוד בהשקת הרפורה שלך והראתי לך איך אני משלם יותר בגללך שלחת אותי ליועץ שלך שהסכים איתי שכל מה שעשיתם זה להעביר כסף ממקום אחד לשני. בהעברת מימון לטובת קהל מצביעים את ומירי אותו דבר - מושחתים

לפחות היא לא מתעסקת במיזוג ברכבת או בשיבושי לשון בדמות תמרור או תמרורה🤣

תזכורת למרב מיכאלי במשרד התחבורה

לכי לכל הרוחות בגללך משלמים 8 שקלים לאוטובוס.לכי הביתה,את אחראית על הכאוס במדינה,עם השחצנות והיהירןת שלך. תסירי את המעילים השחןרים שלך,ותסתתרי בביתך. ארורה. תביטי בזוג המנצחים שהבאת עלינו

נזכרת אחרי שנתיים שאת באופוזיציה???
