Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
אחינו הדרוזים, אתם לא לבד.
21,082 görüntüleme • 11 ay önce •via X (Twitter)
10 Yorum

תגידי, את מאמינה לעצמך שאת מדברת ככה?! את אחייך בשבי החמאס את זונחת 649 ימים, אז את מבטיחה לאחייך הדרוזים שתהיי לצידם?! ״אנחנו הדרוזים״ - איבדת את הבושה @regev_miri אתם שעומדים מאחורי חוק הלאום. חדל קשקשת ברשת

איזה שדה תעופה זה?

איזה "אחינו", חוק הלאום, יה צבועה

טינופת. אז למה חוקקתם את חוק הלאום? שקרנית

חחחח בסדר מירי

בחוק הלאום שמתם אותם לבד לבד

את יודעת שאת לא יכולה לטוס לדרוזיסטאן ולהישאר שם סופש על חשבוננו, כן? או שדודו הגאון לא סיפר לך?

חחח ..מה זה הקטע עם הצילום בהליכה ?השקרים שיוצאים לכם מהפה משתחררים יותר מהר ? דרוזים בעינכם הם עוד מיעוט סוג ב '. זה אתם שהמצאתם את חוק הלאום והם לא אחים שלכם באמת . תזהרי חלון זכוכית לפנייך !!

"אנחנו" - פרט ללומדי התורה שבזכותם קיימת הממשלה הזאת ונעשה הכל כדי לפטור אותם.

תתפטרי נוכלת כושלת

