Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
איזה נאום, איזה אנגלית….
95,227 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

®️רונן פלד Ronen Peled1 yıl önce
מנין האנגלית שלי? מהבונקר של חבר

🎗️🇮🇱 shiri Netzer1 yıl önce
איזה ניתוק איזה אפס איזה כישלון

🎗Michal Lavi ميخال لاڤي🎗1 yıl önce
אני גם יכולה לנאום באנגלית משובחת רק שאני כנראה לא אקבל מחמאות מקיר לקיר כי אני אנאם *למען* השבת כל החטופים כדי שאולי נקבל גם אי אלו אנשים חיים ולא 115 שקי גופות.

לילופ 🎗 Lilup 🎗 ليلوب 🎗 Лилуп1 yıl önce
@Soloph0ne

Dror Lamdan1 yıl önce
@shimrizzz תותח, תמשיך!

shay1 yıl önce
תמסרו לביבי תודה על הנאום הענק הזה. באמת.זה ממש עזר לי לשכוח את הצפון הכבוש והשרוף, את החטופים שמתים לאט לאט, הדרום החרב, המילואימניקים, פגועי הטראומה שאין מי שיטפל בהם. ואפילו כשאני נזכר עכשיו לרגע בכל זה, אני מיד חושב על הנאום, וזה מיד עובר לי ואני חוזר לחייך.תמסרו לו תודה

Nomi Moravia 🔥👩🦼🔥1 yıl önce
לפחות הוא לא אמר: "הם סובלים אבל לא מתים"

🎗1 yıl önce
כל מילה.

Tal S 🏴🇮🇱🇺🇸🎗️1 yıl önce
אלוף אתה 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼

יניר דודזאדה1 yıl önce
אם רק פוזה הייתה מספיקה כדי לנהל מדינה, היינו היום גן עדן
