Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

איזה נאום, איזה אנגלית….

95,227 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

®️רונן פלד Ronen Peled profil fotoğrafı
®️רונן פלד Ronen Peled1 yıl önce

מנין האנגלית שלי? מהבונקר של חבר

🎗️🇮🇱 shiri Netzer profil fotoğrafı
🎗️🇮🇱 shiri Netzer1 yıl önce

איזה ניתוק איזה אפס איזה כישלון

🎗Michal Lavi ميخال لاڤي🎗 profil fotoğrafı
🎗Michal Lavi ميخال لاڤي🎗1 yıl önce

אני גם יכולה לנאום באנגלית משובחת רק שאני כנראה לא אקבל מחמאות מקיר לקיר כי אני אנאם *למען* השבת כל החטופים כדי שאולי נקבל גם אי אלו אנשים חיים ולא 115 שקי גופות.

לילופ 🎗 Lilup 🎗 ليلوب 🎗 Лилуп profil fotoğrafı
לילופ 🎗 Lilup 🎗 ليلوب 🎗 Лилуп1 yıl önce

@Soloph0ne

Dror Lamdan profil fotoğrafı
Dror Lamdan1 yıl önce

@shimrizzz תותח, תמשיך!

shay profil fotoğrafı
shay1 yıl önce

תמסרו לביבי תודה על הנאום הענק הזה. באמת.זה ממש עזר לי לשכוח את הצפון הכבוש והשרוף, את החטופים שמתים לאט לאט, הדרום החרב, המילואימניקים, פגועי הטראומה שאין מי שיטפל בהם. ואפילו כשאני נזכר עכשיו לרגע בכל זה, אני מיד חושב על הנאום, וזה מיד עובר לי ואני חוזר לחייך.תמסרו לו תודה

Nomi Moravia 🔥👩‍🦼🔥 profil fotoğrafı
Nomi Moravia 🔥👩‍🦼🔥1 yıl önce

לפחות הוא לא אמר: "הם סובלים אבל לא מתים"

🎗 profil fotoğrafı
🎗1 yıl önce

כל מילה.

Tal S 🏴🇮🇱🇺🇸🎗️ profil fotoğrafı
Tal S 🏴🇮🇱🇺🇸🎗️1 yıl önce

אלוף אתה 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼

יניר דודזאדה profil fotoğrafı
יניר דודזאדה1 yıl önce

אם רק פוזה הייתה מספיקה כדי לנהל מדינה, היינו היום גן עדן

Benzer Videolar