Sensitive content

This media may contain sensitive content.

Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

בוקר טוב, מזרבבים את עזה 😘

14,983 views • 11 months ago •via X (Twitter)

10 Comments

Judeoespañol 🇮🇱's profile picture
Judeoespañol 🇮🇱11 months ago

יפה אך אין די בהריסות. יש לסיים את העבודה ולהתחיל בטרנספר ולאחר מכן התיישבות.

איגוד השוק החופשי's profile picture
איגוד השוק החופשי11 months ago

טימטום. להוציא את החיילים מעזה ולהפציץ.

אָמִילִיָה אֵרְהָארְט's profile picture
אָמִילִיָה אֵרְהָארְט11 months ago

עוד לא ממש נגענו בעיר עזה... אלו רק שכונות עוני סביב העיר.

Shai שי's profile picture
Shai שי11 months ago

בוקר טוב, גוררים רגליים ושולחים חיילים אל מותם. על כל חטוף שילמנו בחיי מספר חיילים. צבא שמונהג בידי קצינים שלא רוצים להכריע. מזל שיש את המוסד, כי בלעדיו, שני גופי ביטחון האחרים, היו מביאים למפלת המדינה (למעשה הביאו).

אתי ואנונו's profile picture
אתי ואנונו11 months ago

זמרי לאחרונה אתה קצת מזלזל באחים לנזק היית מעלה כל יום כדי שלא נשכח מה עשו כאן הנבלות . יאאלה מחכה כדי לשתף.

InvesTom's profile picture
InvesTom11 months ago

לפעמים אני תוהה לעצמי מי האנשים שמאמינים נניח שבעזה מתקיימת כרגע מלחמה אמיתית שמנסה ברצינות להתקדם לאנשהו, ואז אני נזכר שיש אתכם

Doron Koren's profile picture
Doron Koren11 months ago

בוקר טוב אוכל מוות

Elirandery's profile picture
Elirandery11 months ago

מתחת האדמה ישנה עיר שלימה שטרם טופלה ב100%

VIPER's profile picture
VIPER11 months ago

איך אמר פעם מישהו והטריף את כל השמאלנים- ״תענוג 😘״

בעולם מקביל - שלטון עמוק - מרד יצחק-בר-מיארה 2025's profile picture
בעולם מקביל - שלטון עמוק - מרד יצחק-בר-מיארה 202511 months ago

מתי מזרבבים את המטכ"ל וממנים הנהגה צבאית שתנצח מלחמות?

Related Videos

בוקר טוב לביביסט שהתפכח.
1:03

Sensitive content

בוקר טוב לביביסט שהתפכח.

🎗🇮🇱אבי🇮🇱

34,969 views • 1 year ago