Sensitive content
This media may contain sensitive content.
Loading video...
Video Failed to Load
בוקר טוב, מזרבבים את עזה 😘
14,983 views • 11 months ago •via X (Twitter)
10 Comments

יפה אך אין די בהריסות. יש לסיים את העבודה ולהתחיל בטרנספר ולאחר מכן התיישבות.

טימטום. להוציא את החיילים מעזה ולהפציץ.

עוד לא ממש נגענו בעיר עזה... אלו רק שכונות עוני סביב העיר.

בוקר טוב, גוררים רגליים ושולחים חיילים אל מותם. על כל חטוף שילמנו בחיי מספר חיילים. צבא שמונהג בידי קצינים שלא רוצים להכריע. מזל שיש את המוסד, כי בלעדיו, שני גופי ביטחון האחרים, היו מביאים למפלת המדינה (למעשה הביאו).

זמרי לאחרונה אתה קצת מזלזל באחים לנזק היית מעלה כל יום כדי שלא נשכח מה עשו כאן הנבלות . יאאלה מחכה כדי לשתף.

לפעמים אני תוהה לעצמי מי האנשים שמאמינים נניח שבעזה מתקיימת כרגע מלחמה אמיתית שמנסה ברצינות להתקדם לאנשהו, ואז אני נזכר שיש אתכם

בוקר טוב אוכל מוות

מתחת האדמה ישנה עיר שלימה שטרם טופלה ב100%

איך אמר פעם מישהו והטריף את כל השמאלנים- ״תענוג 😘״

מתי מזרבבים את המטכ"ל וממנים הנהגה צבאית שתנצח מלחמות?
Related Videos
Sensitive content
בוקר טוב לביביסט שהתפכח.
🎗🇮🇱אבי🇮🇱
34,969 views • 1 year ago
