Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
בחיפה אין הרבה חדש
196,135 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 11

אני לא יכול עם כמה שהגורים שלהם חמודיםםםםם

If the fear of Yahweh is the beginning of wisdom, then what is its end? Cut through the abundant nonsense, empty platitudes, and conventional musings of the world and get straight to the heart of what it means to be wise.

@uricovagerev סיור של הקואליציה בחיפה?

יש: 1. כמות חזירים גדולה פי כמה כתוצאה מצייד שרק הגביר את הילודה. 2. חותמת ״טמבל רשמי״ לכל מי שתמך בצייד, והצביע ליהב כי הבטיח שתוך 90 יום החזירים יעלמו.

יש המון חזירים חדשים. בגלל שהעירייה הרגה חלק גדול מהחזירים הותיקים יש בייבי בום וכיום יש הרבה יותר חזירים ממה שהיה קודם.

חשבתי שמדובר במסדרונות הקואליציה הנוכחית...

לא מאמין לך! החליפו ראש עירייה והחזירים לא עזבו?!?!? בחיי אין להם תרבות לחזירים האלו!

למה ככה? הקטנים נראים חדשים לגמרי

זה יפה שההורים מפזרים ביחד את הקטנטנים בגנים ובתי הספר

אל תחשוף מיקום שלא ירצחו גם אותם

שמע, זה הזיה ואני קורא שכל פרויקט הציד הביא להתגברת ההמלטה בעיר. איך אפשר לחיות ככה?
