Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
ההפגנה הגדולה בתולדות ישראל... בפער!!!
34,186 görüntüleme • 3 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

אני ספרתי 4 מיליון ואני עוד מעגל למטה

מדובר על שטח של כ-30,000 מ"ר. גם עם 3 מפגינים למ"ר (ואני מפרגן) ו-20% תוספת על תחלופה אתה לא מגרד 150,000. שבת חלשה בקפלן.

אפילו לא קרוב. אבל אם אין מיליון אנשים בהפגנת המיליון, וגם לא עשירית מזה, מסתפקים במיליון שקרים

4 שבועות של פמפום קידום אקטיבי של כל חברי הממשלה 6 מיליון שקל מוקד אחד (מול מעל 150 מוקדים ברחבי הארץ ) והבאתם מה שאנחנו מביאים בהקפצה של מעכשיו לעכשיו 🤣 הוכחה ניצחת לכך שהעם לא באמת מעוניין בדיקטטורה!

בזמן שאתם ברחוב נגד היועמשית וביהמ"ש עורכי הדין שלו נפגשו איתה לרקימת עיסקת טיעון עבורו. אתם מנוצלים צינית! (ברדוגו אומר הרגע בערוץ14 שלוין **לא** מתואם עם הנאשם!) 💥

יגאל, למה אתה משקר? ערוץ 14 האובייקטיביים מדווחים על 200 אלף !!! בפועל הגיעו 100 אלף. שזה מכובד ביותר.

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אחרי חודש והסעות מכל הארץ, עדיין לא מה שהיה בירושלים לפני חודש שקם בהתראה של יום. מרהיב

פחחחח איך רואים שלא הייתם בקפלן. ו13 עוד פירגנו לכם.

כבר עברתם את המיליארד ?
