正在加载视频...
视频加载失败
הידעתם? קל יותר לקלף בגשם
23,708 次观看 • 1 年前 •via X (Twitter)
11 条评论

למה קילפת את ״עיסקה מלאה - לא פחות״? את נגד עיסקת חטופים שתחזיר את כולם?

אני נגד שחרור מחבלים ורוצחים, בהחלט. וגם נגד נסיגה של צה״ל מכל שטח ברצועת עזה.

איזה חיים עלובים יש לך. כיף לראות שאת כל היום בחרא 😍

כשמגיעים עברייני השמאל להציף את רחביה זה באמת מה שאנחנו שוחים בו. אבל מאד מספק לנקות אחריכם ולזרוק לפח

רק אלוהים ואלון מאסק יודעים, כמה החרא הזה עולה למשלם המיסים האמריקאי.

חני, ה' יברך אותך!

אמן! ויתברך המברך

Millions in Israel are viewing our Gospel videos! Help us reach Israel in these crucial days!

טינפו את המדינה עם השיט הזה את עושה עבודת קודש!

את זה לא תוכלו לקלף. #טבח_נתניהו #קטארגייט

כל הכסף הזה הולך על מדבקות מגעילות שמכערות את העיר. הייתי קונס את העירייה שהיא לא משתמשת בכסף שהיא לוקחת מהתושבים כדי לטפל בזומבים הדפוקים האלה, מוסיף ריבית על כל יום שהיא לא מנקה את הזבל הזה.
