Loading video...
Video Failed to Load
הכי טוב שראיתי.
32,125 views • 3 years ago •via X (Twitter)
32 Comments

@SrBwsyrh אבל אנדורה את יודעת שאין איך לערוך כותרת נכון?

@SrBwsyrh שווה להתייעץ עם מישהו ויש הרבה צעירים בטוויטר שיודעים

מדויק! מסביר בדיוק למה חייבים בית משפט עצמאי. תודה

אלוף @JacobsonNoam ! אולי הגיע הזמן לחזור לטוויטר?

@ivri_anochi ענקקק!!! תודה!

אני גדלתי בארגנטינה שמעת את הישראלים מתלוננים ואומרת להם יש לנו את הארץ הכי טוב שיש כזה שלנו ♥️♥️♥️♥️

כל מילה בסלע!

זה הסרטון הכי בזוי שראיתי על הצורך בלהגן על הפיכה שיכולה להפוך אותנו למדינה שבה זה יכול לקרות. תשאל את עצמך איך ההונגרים הגיעו למצב הזה.

לא ההונגרים אלא מיעוט קטן מאוד.כאלה שהתנגדו לרפורמה חמוד..אבל לא מאמין ששכנעת אפילו פנאט אחד בולשביק אחד… מציע להם לעזוב את הארץ,נממן להם וואן ואיי טיקט אין מה לעשות…עד שיבוא המשיח ״וישמן ישראל ויבעט״ מי שלא לומד מההיסטוריה היא תחזור על עצמה…

מסכימה

♥️🇮🇱

נהדר! תודה!

המסקנה המיידית מהסרטון היא שלהיות יהודי במשחק 'הזהות הקולקטיבית' הוא סכנת חיים מתמשכת. אם נוסיף לכך שאין יהדות בלי יהוה, ואדון יהוה לא קיים, הרי ראוי שישקול האדם אם להמשיך ולסכן את חיי צאצאיו בגלל עניין אמוציונאלי שקשור בדמיון האנושי.

@libi567 עוד מעט זה קורה בתל אביב

בול

גאון כל הכבוד וואלה שאפו , תבורך על הסירטון הזה אמן ❤️

תמיד אותם טריקים כדי לתמוך במדינה המסואבת והכוחנית הזו הרומסת את אזרחיה כבר 70 שנה. מי שיכול שיעזוב.יהיה רע- יעזוב למקום אחר. עדיף מלעבוד פה כמו צמית,לא לסיים את החודש ולמות בפיגועים של ערבים במרכז תל אביב

@ShovalRonen בוא נשמור על הבית דמוקרטי וליברלי .

סרטון עשוי מצויין חוץ מהסקת המסקנות בסוף. המסר האמיתי של הסרטון: גם בבודפשט בירת הונגריה, אנשים חשבו "אצלנו זה לא יקרה" וזה קרה. לכן חובה להיאבק על החופש והדמוקרטיה שלנו , כדי שכאן זה לא יקרה - לא שואה ולא אובדן הדמוקרטיה.

@il7217 יוסי אפשר לקבל את הסירטון בבקשה?אפרסם ברשתות

עם כל הכבוד, הוריי ניצולי שואה מהונגריה. אימי בת ה-12 ברחה בלילה מהמקום שבו חיכו היהודים למותם בדנובה. אבי ראה את הדנובה אדומה מדם. למדנו שזה אפשרי בכל מקום. ראינו את פורעי עין חרוד בפעולה בשליחות. הכל יכול להתדרדר. עצר אותנו אדם בירושלים וקרא לבעלי נאצי ובאותו משפט חבל שהנאצים

ואוו

חזק!!!!

עצוב

@il7217 @gantzbe אתהההבנת את זה בני??? לך דבר עם יריב או שהנעליים הבאות בגללך

לגמרי. זה מטורף וקריטי להפיץ

Madhim

כל כל מדוייק וחזק

@il7217 וווווווווואאאאאאאאאאאאאווווווו

חזק!

מרגש

If the fear of Yahweh is the beginning of wisdom, then what is its end? Cut through the abundant nonsense, empty platitudes, and conventional musings of the world and get straight to the heart of what it means to be wise.
