Loading video...
Video Failed to Load
הניסוי בתא אופן התחיל
25,811 views • 1 year ago •via X (Twitter)
11 Comments

דל״פ זה לא כזה נורא אם גם אופנועים יעצרו שם. גם להם מסוכן להיות בין מכוניות שתמיד מנסות לעקוף אותן ואופנועים יוצרים פחות פקקים ממכוניות.

קיבלתי. בוא נראה איך זה יעבוד בפועל.. אני אבחן את זה לעומק :)

א. מה שקורה בתל אביב עם האופניים זה מדהים ב. אנשים שאני שונא: רוכבי אופנועים שנכנסים למסלול אפניים או רוכבים על המדרכה בבקשה תמותו. גם רוכבי אפניים חשמליים וקורקינטים שרוכבים על המדרכה. וגרועים באותה מידה - נהגים ש״נתקעים״ מאחורי רוכב אופניים בכביש צר ומנסים לעקוף אותו מכל כיוון תוך סיכון חייו. אתם לא מבינים שפעם הבאה הוא יעמוד לידכם בפקק?

כאילו לא חסר פקקים בת״א עכשיו גם נצתרך לחכות בירוק לחצייה של 40 אופניים במהירות של 5 קמ״ש? (רמזור ירוק ממוצע בת״א -8-12 שניות!) זה לא כלי רכב ממונע , אין לו מה לחפש בכביש. שיסללו כבישים נפרדים. אחד הרעיונות הכי מטומטמים שראיתי

האמת שאין המון פקקים בתוך תל אביב, אני חושב שיבנה יותר פקוקה מתל אביב ביום רגיל. וזה בזכות צעדים כמו אלה, ועוד רבים.

בעד ממש! ושיתחילו לאכוף קו עצירה וכניסה לצומת...אפשר אלקטרוני הטכנלוגיה קיימת.

אני כבר לא רואה רכבים שעוצרים בקו עצירה לפני מעבר חציה. זה כסף על הרצפה

זה בחיים בחיים לא יעבוד עם התרבות נהיגה בארץ

לא יודע, נחכה ונראה. בכל מקרה עיצוב המרחב הציבורי הוא בעיני הדרך הכי אפקטיבית להשפיע לטובה על תרבות הנהיגה. אז יש תקווה!

״מחייב אותם לסוע לאט״ שום דבר לא מחייב אותם לסוע לאט אם אין אכיפה משמעותית נגד נהגים שחורגים מהמהירות המותרת או מתעסקים בנייד

יש דרכים לעצב את המרחב למהירות נמוכה, אנחנו כבר הולכים בדרך הזאת
Related Videos

Sensitive content
עדיין שותים מכוסות נייר? אל תצפו בסרטון הזה בשום אופן ❌ #הורסת
כאן
59,361 views • 1 year ago
