Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
ואוו ואוו ואוו עירית לינור "המודאגת ברמה הלאומית" שואלת את שיר סיגל מה היא חושבת שצריך לעשות עם עזה. שיר סיגל עושה ממנה תבשיל חמים לכבוד סופ"ש גשום וקריר . צפיה מהנה
125,903 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 12

מגי אוצרי1 год назад
פערי הקלאס ניכרים, איך נגיד

Hagar Sides هاجر سيدس1 год назад
לגמרי

Parroted Words1 год назад
If the fear of Yahweh is the beginning of wisdom, then what is its end? Cut through the abundant nonsense, empty platitudes, and conventional musings of the world and get straight to the heart of what it means to be wise.

הסוררת1 год назад
יו, לא זכרתי את עירית לינור ככזו מתקרבנת וצבועה. איך אורי אורבך ז"ל סבל את הקארן המשמימה הזו.

Hagar Sides هاجر سيدس1 год назад
היא נוראית

Gil Dickmann | גיל דיקמן1 год назад
שיר תותחית על

idan l🎗️1 год назад
עירית לינור חושבת שאפשר להשתקם מה7.10 כמדינה גם אם נוותר על החטופים. יותר מזה לא צריך לדעת, חושך של בנאדם.

Liti Gilad1 год назад
וואו

Hagar Sides هاجر سيدس1 год назад
לפעמים זה קורה והחבורה הזאת מקבלת סטירת לחי מהמציאות

אנה1 год назад
מלכה יושבת מול חבורת בזויים שמדברים על "רמה לאומית" עושה מהם קציצות

Ran Atzmon 🎗️🍺🏈1 год назад
הכלבה חטפה פליק על האף

Hagar Sides هاجر سيدس1 год назад
בול
