Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
זה מה שהשמאל לא מבין על הביביסטים
23,147 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
11 Yorum

"הוא דואג לנו" *בקנדציה שלו קורה הטבח הכי גדול מאז השואה* קלאסי.

אתם אשמים בטבח. הוא מנסה לתקן את הנזקים שלכם.

טוב אתה בשלב השלישי. של מודל הסגידה השוטה לפי לא קולבר-רוס אבל דומה: עברת את שלב ההכחשה שאתה חסיד שוטה. עברת את שלב הכעס על מי שחושב עליך שאתה חסיד שוטה. עכשיו אתה בשלב בהמיקוח ״זה לא בדיוק חסיד שוטה״ אחר כך כשתבין כמה הוא מנצל אותך, תעבור לשלב הדיכאון על זה שאתה חסיד שוטה. ובסוף יגיע שלב הקבלה שאתה חסיד שוטה.

תנסה לדבר איתם, אולי יצליחו לעזור.

אתה מגן על האיש שפוגע בבטחון של כולנו, שבגלל השחיתות של הממשלה שלו אנחנו משלמים יותר בסופר הדבר היחיד שאתה לא מבין זה שאתה פוגע גם בעצמך ידידי

בלה בלה בלה אילו אינטרסים שלך הוא מייצג? מאתגר אותך

פשוט להגיד שביבי דואג לך זה קצת ראיה לתפיסה איטית והבנה קלוקלת של המציאות

Millions in Israel are viewing our Gospel videos! Help us reach Israel in these crucial days!

האיש חשוד כי בגד במדינה בעבור בצע כסף! אתה קולט את זה לעומק? טוב כנראה שאתה במחסור עומק והבנה עצום

אתה פשוט מטומטם

אומר הכל ולא אומר כלום קסם אתההההה קסםםםםם

