正在加载视频...

视频加载失败

חזרה הרפורמה. מה יותר כיף?

48,462 次观看 • 1 年前 •via X (Twitter)

10 条评论

תורת לחימה 的头像
תורת לחימה1 年前

תעדכנו מתי צוחקים.

אסף 的头像
אסף1 年前

האיש הזה שורף אסמים, קורע את העם, מפרק את הדמוקרטיה. איש מסוכן מאוד שחייבים להילחם בו בכל הכוח.

lizard 的头像
lizard1 年前

דיכאון קטטוני

kneidalach 的头像
kneidalach1 年前

זה אמור להצחיק?

הדר זוהר 的头像
הדר זוהר1 年前

ח

YMagidovich 的头像
YMagidovich1 年前

רמה נמוכה. סאטירה לא מצחיקה

𝔸𝕞𝕔𝕙 的头像
𝔸𝕞𝕔𝕙1 年前

פעם...לפני הרבה שנים... "ארץ נהדרת" היה אירוע. עוצרים הכל וכולם סביב הטלוויזיה מתפקעים מצחוק. מאז... שנים כבר לא צפיתי וכל פעם שאני במקרה נופל על קטע אני מקיא קצת בפה. 🤢 הפכו ממדורת השבט - למדורה של לזימי בקפלן. השמדת ערך טוטאלית!

PointOfView 的头像
PointOfView1 年前

כמה השקעה בשביל מערכון של גנון. פתטי ולא מצחיק בזבוז של שחקנים, בזבוז של הזמן שלי

שירי מורן אשרף 🎗 的头像
שירי מורן אשרף 🎗1 年前

רק חבל שהבדיחה עלינו

Therealmoses46 的头像
Therealmoses461 年前

למה אין מערכון על זה שהרשות השופטת הולכת בכל הכוח כנגד הציבור וצוברת כוח בניגוד לרצון הציבור. הפעולה של לוין זו ראקציה לפעילות הרשות השופטת. דוגמא: פסד בענין הסבירות. צווים כנגד שר המשפטים לכנס ועדה לבחירת שופטים. דיון בעתירות למען זכויות הנוחבות. ועוד היד נטויה.

相关视频