正在加载视频...
视频加载失败
חזרה הרפורמה. מה יותר כיף?
10 条评论

תעדכנו מתי צוחקים.

האיש הזה שורף אסמים, קורע את העם, מפרק את הדמוקרטיה. איש מסוכן מאוד שחייבים להילחם בו בכל הכוח.

דיכאון קטטוני

זה אמור להצחיק?

ח

רמה נמוכה. סאטירה לא מצחיקה

פעם...לפני הרבה שנים... "ארץ נהדרת" היה אירוע. עוצרים הכל וכולם סביב הטלוויזיה מתפקעים מצחוק. מאז... שנים כבר לא צפיתי וכל פעם שאני במקרה נופל על קטע אני מקיא קצת בפה. 🤢 הפכו ממדורת השבט - למדורה של לזימי בקפלן. השמדת ערך טוטאלית!

כמה השקעה בשביל מערכון של גנון. פתטי ולא מצחיק בזבוז של שחקנים, בזבוז של הזמן שלי

רק חבל שהבדיחה עלינו

למה אין מערכון על זה שהרשות השופטת הולכת בכל הכוח כנגד הציבור וצוברת כוח בניגוד לרצון הציבור. הפעולה של לוין זו ראקציה לפעילות הרשות השופטת. דוגמא: פסד בענין הסבירות. צווים כנגד שר המשפטים לכנס ועדה לבחירת שופטים. דיון בעתירות למען זכויות הנוחבות. ועוד היד נטויה.
