ידידיה מאיר הוא אדם ערל לב ורשע
215,292 次观看 • 1 年前 •via X (Twitter)
11 条评论

ידידיה מאיר צודק, הוא לא אמר מילה אחת בעייתית אפילו במונחי הPC הכפוי כאן

Millions in Israel are viewing our Gospel videos! Help us reach Israel in these crucial days!

מה לא נכון במה שהוא אמר? התקשורת עושה שימוש ציני במשפחות החטופים.

1. אין לכם אפילו אחד חלקי אלף מהלב היהודי הטוב והרחום של ידידיה מאיר. 2. ידידיה לא אמר אפילו מילת ביקורת אחת על עינב צנגאוקר. אדרבה הוא אמר שהוא מבין אותה ואין לו שום טענות כלפיה. 3. ידידיה זעק מדם ליבו - ומליבם של רוב אזרחי ישראל - נגד התקשורת שבציניות אכזרית מנצלת את עינב ומצוקתה ועל ידי כך מעמידה בסכנת חיים הכי גדולה את מתן, בנה של עינב 4. ואפילו על הדבר החמור הזה - הוא לא קרא להפגין נגד התקשורת, אלא פשוט להתפלל לשלומו של מתן שיחזור אלינו בריא ושלם 5. ידידיה צודק בכל מילה וכל הנזעקים הם אלו שעל ראשם בוער הכובע של הפשע האכזרי בניצול ציני של מצוקתה של עינב. 6. תתביישו

מטריד כל כך כמה האנשים האלה נהנים להפיץ טרור פסיכולוגי של חמאס

אנשים יחשבו מהכותרת הבומבסטית, הפרובוקטיבית והמתלהמת שלך שהוא אשכרה קילל את עינב צנגאןקר. אפשר לא להסכים איתו כמובן אבל הוא אמר ש״התקשורת משתמשת בה״. זה חוסר טאקט והתנשאות, פחות איך נאמר ערלות לב ורשע.

היי גלעד. נתתי את המשפט במלואו. אני עדיין חושב שידידיה מאיר הוא אדם ערל לב ורשע

יואב דקל הוא אדם ערל מוח

בלי ההפגנות לפני הטבח הם לא היו נחטפים. בלי ההפגנות אחרי הטבח כולם מזמן היו בבית.

כל מילה בסלע. ידידה מאיר צודק.

מכל מה שנאמר על ידי ידידיה מאיר אתה טוען שהוא ערל לב ורשע? להיפך , הבנתי ממנו שהוא כועס על התקשורת שהשתמשה בעינב צנגאוקר לטובת המטרות הנוראיות שלה כדי לקדם הפלת ממשלה על ידי שימוש בעינב לניגוח בממשלה תוך דחיקה של הבן שלה ברשימת החוטפים שמשתחררים. חמאס מאוד אוהבים את התקשורת
