正在加载视频...
视频加载失败
יש לי הרגשה איינדהובן עוברים את ארסנל
11 条评论

Noam Trabes🇮🇱1 年前
חסר להם הם לא עוברים ואי ואי

Roy Cohen1 年前
יש לארסנל את סטרלינג זוכה ארבע פעמים באליפות אנגליה וגורגיניו זוכה היורו לשעבר. לדעתי זה צריך להספיק.

דוד אלמליח1 年前
פסוו חזקים, ארסנל לא פייבוריטיים. שיתנחמו בתואר האהוב עליהם העונה: מקום 2

Noam Trabes🇮🇱1 年前
מאכזבים מקסימום

Efi1 年前
צודקת לגמרי. איינדהובן פייבוריטית פה. ארסנל מאוד מאוד מתקשה לתת גולים בתקופה האחרונה.

Noam Trabes🇮🇱1 年前
אין להם התקפה

nope1 年前
הרבה אופי והרבה רצון לעבור שלב. והרבה chat gpt

Noam Trabes🇮🇱1 年前
הכל מהראש תאמת לא יכולה טקסטים אבל לגיטימי כי אני בחורה אה😜😜😜

Motty Shabat1 年前
יובה לא טובים השנה ואני אוהב יובה..אין מה להשוות בין הפרמייר ליג לאף ליגה בעולם פסו קבוצה טובה והיא תקשה אבל בסופו של דבר יש פערי איכות

rafaelafal🧆1 年前
לדעתי ארסנל תנקנק אותם, ארטטה ישלוף משהו מפתיע מהכובע ולכן הם ינצחו

Noam Trabes🇮🇱1 年前
יכול להיות
