Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
כן לכאב, לא לתבוסתנות. לחגוג.
21,897 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)
9 Kommentare

רמת ניתוק מטורפת כזאת. יש 132 חטופים בעזה שנאנסים ומענים אותם כל יום, אבל @judash0 טוען שחייבים לחגוג בגדול את "הנצחון". איזה ניצחון בראש שלך?? תתבייש

יהודה חוגג על.1600 נרצחים. כיאה לחנפן ששאל את נתניהו על הדיסקית שלו.העיקר שאתה חוגג

אתה מוזמן להגיד את זה לבת דודה שלי שנשארה אלמנה עם שלושה יתומים אחרי שהייתה 17 שעות בממד. אתה מוזמן לספר לילדים של חבר שלנו בני 4 ושנה שנשארו יתומים מאב לאחר שנרצח ונשרף בנובה. לך תגיד להם. אני אעביר לך את הטלפון.

יהודה - אני מתפלא על דבריך. איך אפשר לחגוג כש-716 חיילים נהרגו ועוד מאות אזרחים נהרגו השנה על לא עוול בכפם? איך אפשר לחגוג כשיש כל כך הרבה משפחות שכולות, נשים שנותרו ללא בעליהן ויתומים רבים? איך אפשר לחגוג כש-132 חטופים עדיין נמצאים במנהרות בעזה ואלפי פצועים מנסים להשתקם?

מה אתה רוצה שנחגוג? את הנמל בעזה? את הצפון והדרום שהאפס איבד לנו? מתים? חטופים ופצועים? יוקר המחיה? משטרה שנלחמת באזרחים? תחגוג את ההלוויה של המדינה

הפיגור והאינפנטיליות של הפשיזם דרך השופר הג'ינג'י המנותק. יאוש. אין מילים.

חגיגה

אנחנו כפסע....🤦🏼♀️

לשדר ניצחון. רמת ניתוק 10/10.
Ähnliche Videos
Sensitive content
לא נשכח כן נצחק
יונתן אוריך
22,939 Aufrufe • vor 10 Monaten
