Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

כן לכאב, לא לתבוסתנות. לחגוג.

21,897 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)

9 Kommentare

Profilbild von aviad glickman
aviad glickmanvor 2 Jahren

רמת ניתוק מטורפת כזאת. יש 132 חטופים בעזה שנאנסים ומענים אותם כל יום, אבל @judash0 טוען שחייבים לחגוג בגדול את "הנצחון". איזה ניצחון בראש שלך?? תתבייש

Profilbild von Dagan wald
Dagan waldvor 2 Jahren

יהודה חוגג על.1600 נרצחים. כיאה לחנפן ששאל את נתניהו על הדיסקית שלו.העיקר שאתה חוגג

Profilbild von moran🇮🇱🎗️
moran🇮🇱🎗️vor 2 Jahren

אתה מוזמן להגיד את זה לבת דודה שלי שנשארה אלמנה עם שלושה יתומים אחרי שהייתה 17 שעות בממד. אתה מוזמן לספר לילדים של חבר שלנו בני 4 ושנה שנשארו יתומים מאב לאחר שנרצח ונשרף בנובה. לך תגיד להם. אני אעביר לך את הטלפון.

Profilbild von Gideon Allon
Gideon Allonvor 2 Jahren

יהודה - אני מתפלא על דבריך. איך אפשר לחגוג כש-716 חיילים נהרגו ועוד מאות אזרחים נהרגו השנה על לא עוול בכפם? איך אפשר לחגוג כשיש כל כך הרבה משפחות שכולות, נשים שנותרו ללא בעליהן ויתומים רבים? איך אפשר לחגוג כש-132 חטופים עדיין נמצאים במנהרות בעזה ואלפי פצועים מנסים להשתקם?

Profilbild von doritrozen
doritrozenvor 2 Jahren

מה אתה רוצה שנחגוג? את הנמל בעזה? את הצפון והדרום שהאפס איבד לנו? מתים? חטופים ופצועים? יוקר המחיה? משטרה שנלחמת באזרחים? תחגוג את ההלוויה של המדינה

Profilbild von גדיא
גדיאvor 2 Jahren

הפיגור והאינפנטיליות של הפשיזם דרך השופר הג'ינג'י המנותק. יאוש. אין מילים.

Profilbild von NY
NYvor 2 Jahren

חגיגה

Profilbild von Tal S 🏴🇮🇱🇺🇸🎗️
Tal S 🏴🇮🇱🇺🇸🎗️vor 2 Jahren

אנחנו כפסע....🤦🏼‍♀️

Profilbild von matanazulay
matanazulayvor 2 Jahren

לשדר ניצחון. רמת ניתוק 10/10.

Ähnliche Videos

לא נשכח כן נצחק
0:29

Sensitive content

לא נשכח כן נצחק

יונתן אוריך

22,939 Aufrufe • vor 10 Monaten