正在加载视频...
视频加载失败
להתעורר תפיצו כמו הרוח 🇮🇱
9 条评论

על מה אתה מפגין? חשבתי שאמרתם שבלי רפורמה אין מחאה. יכול להיות ששקרת כל הזמן?

מקווה שמרחת וולטרן לפני קפלן, או שאתה סתם אוהב להמרח על הכביש ולקבל מכות משוטרים מממ 🤦♀️ אגב מוייש אנו נצא, אבל נצא כשאנחנו נחליט, ואז כשנצא אתם תכנסו מאיפה שבאתם חבורת נוחבות קפלן נזכור ולא נשכח את אשר עשה/עושה לנו עמלק ועוזריהם .

עכשיו חבר הפליץ . שאלתי אותו מה זה? אתה לא מתבייש? הוא עונה לי: "משה רדמן ביקש שנפיץ אותו ברוח"

חברים, זה אפשרי! צאו מהכבדות ומהדכאון - צ ר י כ י ם א ת כ ם! זה בידים שלנו, רק צריך לצאת לרחובות ואנחנו נגמור זאת. אבל בשביל זה צריך להתחיל לצאת. צאו, וישראל תתעורר לשפיות (וימנע פה אבדון מוחלט).

באים כמובן, ומייד אח''כ לכיכר החטופים

@israelit2009 למה אתה לא במילואים???

איזה אסון כשמשתמשים באמצעי מניעה פגומים, תראו מה יכול לצאת - מפחיד.

תפיצו כמו הרוח.

העם סולד מכם! כנופיה של עבריינים.
