Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

45,427 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von אריה קינג Arieh King
אריה קינג Arieh Kingvor 2 Jahren

סלח לי ינון. מי זה?

Profilbild von ינון מגל
ינון מגלvor 2 Jahren

זה לא חשוב העיקר שביבי אשם

Profilbild von המבין מבין
המבין מביןvor 2 Jahren

הרמטכ"ל צירף אותו לוועדת הבדיקה

Profilbild von לירן ברוך 🇮🇱🇮🇱Liran baruch
לירן ברוך 🇮🇱🇮🇱Liran baruchvor 2 Jahren

אחח איזה ימים מטורפים היו פה לפני ה7 באוקטובר מעניין אם יקחו אחריות על הקיטוב והשיסוי ועל קריאות הסרבנות ומכתבי היחידות שפמפמו לנו כל שני וחמישי שנתנו לאוייבינו שעת כושר לתקוף אותנו

Profilbild von יודה א.
יודה א.vor 2 Jahren

הסיבה העיקרית היא שהוא לא יכול להילחם נגד חבריו לנרטיב --- הוא כמו כל השמאל הפרו חמאסי רלב"י:

Profilbild von RS
RSvor 2 Jahren

נראה לי שהבבונים בימין לא הפנימו שהרעיון במלחמה הוא לא לא למות למען המולדת אלא לגרום לחלאה ממול למות למען שלו.

Profilbild von TALYA MANN
TALYA MANNvor 2 Jahren

אז ככה סבּוש, ריו המתוק יכול להיות רק חייל שוקולד למען השלום. והערותיים. 1. זוכרת אותך מקורס טייס לפני 48 שנים. היית איש אחר. טוב ופטריוט אמיתי. 2. עדיין מקווה שריו, יבחר לעצמו שם עברי יפה ויתרום את חלקו לעם ישראל ללא תנאים וללא אשליות שלום ג׳ון לנון סטייל ושות׳.

Profilbild von חגית וולף וצלר
חגית וולף וצלרvor 2 Jahren

ברור שעם שם כמו "ריו" לא טוב לו למות למען ארצנו. סך הכל ברזיל נשמע כמו מקום טוב למות למענו.

Profilbild von Niv Yaron 🍅 🎗️🇮🇱🤟
Niv Yaron 🍅 🎗️🇮🇱🤟vor 2 Jahren

מה עם זה?👇

Profilbild von maayan
maayanvor 2 Jahren

ומה עם זה?

Ähnliche Videos