Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
מה עם זה בסוף?
45,427 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)
10 Kommentare

סלח לי ינון. מי זה?

זה לא חשוב העיקר שביבי אשם

הרמטכ"ל צירף אותו לוועדת הבדיקה

אחח איזה ימים מטורפים היו פה לפני ה7 באוקטובר מעניין אם יקחו אחריות על הקיטוב והשיסוי ועל קריאות הסרבנות ומכתבי היחידות שפמפמו לנו כל שני וחמישי שנתנו לאוייבינו שעת כושר לתקוף אותנו

הסיבה העיקרית היא שהוא לא יכול להילחם נגד חבריו לנרטיב --- הוא כמו כל השמאל הפרו חמאסי רלב"י:

נראה לי שהבבונים בימין לא הפנימו שהרעיון במלחמה הוא לא לא למות למען המולדת אלא לגרום לחלאה ממול למות למען שלו.

אז ככה סבּוש, ריו המתוק יכול להיות רק חייל שוקולד למען השלום. והערותיים. 1. זוכרת אותך מקורס טייס לפני 48 שנים. היית איש אחר. טוב ופטריוט אמיתי. 2. עדיין מקווה שריו, יבחר לעצמו שם עברי יפה ויתרום את חלקו לעם ישראל ללא תנאים וללא אשליות שלום ג׳ון לנון סטייל ושות׳.

ברור שעם שם כמו "ריו" לא טוב לו למות למען ארצנו. סך הכל ברזיל נשמע כמו מקום טוב למות למענו.

מה עם זה?👇

ומה עם זה?
