Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

מרגש ברמת הדמעות עם השיר הזה. הגיוני?

29,889 Aufrufe • vor 4 Monaten •via X (Twitter)

0 Kommentare

Keine Kommentare verfügbar

Kommentare vom Original-Post werden hier angezeigt

Ähnliche Videos

אני צופה בסרטון הזה שוב ושוב, מנסה לעכל את המשמעות הרבה שיש בו. אירוע חרדי מושקע של צעירי החרדים בבית שמש, אני עם המדים והנשק שר לפני הקהל את השיר שכתבתי ביידיש, בדואט עם ידידי הקרוב לליבי, הזמר החסידי מענדי גולדברג. ברקע אפשר לשמוע את הילדים החסידים שיושבים בקהל ומצטרפים לשירה. אם מישהו היה מספר לי לפני שנה שזה מה שהולך לקרות. את השיר היפה הזה כתבתי לפני כשנה בשביל זמר חסידי אחר, גם ידיד קרוב לליבי, שמוליק קליין. הוא הפך ללהיט החסידי הגדול במגזר של השנה האחרונה. עד היום הוא מושר בחופות ובכל אירוע כמעט. שיר שמדבר על הגעגוע לשבת בבית עם ילדים מתוקים בשולחן השבת ולשיר איתם את זמירות השבת. כמה יהודים בכו כבר עם השיר הזה. והנה אני עומד על מדי צה״ל, ושר לפני המגזר שלי את השיר שהם לא מפסיקים לאהוב. זה אירוע מרגש ברמות אחרות. הדרך שלנו איטית. אבל אין לי ספק בכך שעוד עשר שנים הכל ייראה אחרת. פירות לא רואים ביום אחד. אך ניצנים רבים יפים אפשר כבר לראות. דור צעיר שחושב ומרגיש אחרת. צילום: נתי ניילינגר

מענדל ראטה

19,303 Aufrufe • vor 10 Monaten