Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
נחמיה שטרסלר: ב 7.10 התפכחתי
23,077 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
9 Yorum

נימי1 yıl önce
לא מרשים אותי בסוף משהו במשך השנים נדפק להם באונה , הוא הולך לקלפי ומצביע לדמוקרטים.

Tomy1 yıl önce
מה שכל ביביסט יודע מלידה שסטסלר למד רק לאחרונה, מוטב מאוחר מאשר אף פעם. מודה ועוזב ירוחם.

דודי ילוב1 yıl önce
חצי דרך

דר. צבי אלחייני Zvi Elhyani phd1 yıl önce
״התפכחתי״

sivkalit1 yıl önce
מי היה מאמין שדווקא עליו הצליחו לעבוד, הא?

הבוט הבועט1 yıl önce
גם אני. עד אז חשבתי שאולי נתניהו צריך ללכת. מאז אני בטוח.

Nikki1 yıl önce
איך הם לא ראו את זה קודם? למה הם כאלה חלולים ?

רחל לרנר 💙 RACHEL LERNER1 yıl önce
כמי שעבדה תחתיו בעבר הרחוק במוסף הכלכלי של "הארץ" נחמיה שטרסלר תמיד היה בגישה כלכלית ימנית ומעולם לא שמעתי אותו מנפנף בגישה שמאלנית רדיקלית האופיינית לכותבים שם היום.

🤘🇮🇱Nachum Edelstein1 yıl önce
ברור, הוא יבחר יאיר גולן.
