Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

16,625 views • 5 months ago •via X (Twitter)

0 Comments

No comments available

Comments from the original post will appear here

Related Videos

בלי צחוק, אני חושב שהרצון להתחנף לבן גביר מעביר את המשטרה על דעתה. הודעה אמיתית: "בצל המלחמה, נעצר בחשד לפגיעה בסמלי שלטון". הו וואו. שרפו דגל? הציתו מבנה ממשלתי? פגעו ברכוש צבאי? לא. זה האירוע: שוטרים עצרו צעיר לאחר שעורר את חשדם לאחר שעשה כמה סיבובי פרסה בסמוך לתחנה, כך בהודעה. אק. מה גילו? הנוסע ליד הנהג תיעד עצמו עשה אצבע משולשת לעבר תחנת המשטרה. נעצר. על פגיעה בסמלי שלטון! לא העלה את הסרטון לשום מקום, אף אחד אפילו לא ראה אותו עושה את זה. נסע ברכב סגור. המשטרה אפילו הוציאה סרטון של האירוע. אגב, איך היא הגיעה לסרטון? למה בכלל הסתכלו לו בפלאפון? לטענת המשטרה, הוא *התכוון* לשלוח את זה ברשתות החברתיות. שוחרר בתנאים מגבילים. למעצר בית! טרם הבנתי בכלל מה העבירה. אוהבים את המשטרה, באמת שאני אוהב את השוטרים שלנו. אין לנו משטרה אחרת, אבל סליחה, אבל מה הולך כאן? במה מתעסקים? על מה עוצרים אנשים? על מה מסתכלים להם בפלאפון? על מה חוקרים? על מה מוציאים פה הודעות? נקנח במילים המודגשות בהודעת המשטרה. "משטרת ישראל תפעל בנחישות כנגד פגיעה בסמלי שלטון או להפר את הסדר הציבורי, ותמשיך לפעול למען ביטחון הציבור ואכיפת החוק – גם בימים מאתגרים אלה". אלה בהחלט ימים מאתגרים שעוברים על המשטרה בעידן בן גביר, ומוכרחים, מה זה מוכרחים, חייבים להציל אותה.

Josh Breiner

42,264 views • 3 months ago