Sensitive content
This media may contain sensitive content.
Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
עידן אלכסנדר, סליחה.
19,355 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

אברומי לזנגה Avrumi Lazenga1 yıl önce
כל מילה ישי, שאפו.

חי שמואל- hai shmuel1 yıl önce
אתה צריך לבקש ממנו סליחה רק על זה שבחיים שלך לא לבשת מדים ועשית קריירה מלזיין את המוח באולפנים בזמן שהוא עלה לארץ ועזב חיי נוחות באמריקה בשביל להתגייס. על זה אתה צריך לבקש סליחה יעבד.

🎗Maya1 yıl önce
אז למה אתה תומך בממשלה הזו?

משה1 yıl önce
הרקדנו מה יפית שלך נהיית דוחה מיום ליום איתן מור קל בעיניך? קמפיין שעושים לנרדף הפרקליטות אתה מעוות את זה תתבייש לך דוחה

הפניקס1 yıl önce
נתניהו צריך ללכת הביתה

צבי חיון1 yıl önce
ישי לך תתגייס נוול

Jonathan shalev יונתן שלו1 yıl önce
כל הכבוד ישי💪🏻

Meir Moskovich1 yıl önce
יפה דיברת היום.

אלקלעי אבי backhand1 yıl önce
ישי כהן, אתה מהחרדים היותר הוגנים שיש

rami1 yıl önce
תבקש סליחה גם מנועה ואביה.


