Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
צודק גולדשטיין!
18,941 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 26

שמישהו יעדכן את"ראש האופוזיציה" שבדמוקרטיה הרוב מנצח וכל אמנם קרה וכך יקרה שוב ושוב, כי מה לעשות אנחנו הרוב. לא צריך מלחמות, צריך מספיק פתקים בקלפי. הם הרוב? חי בסרט.

If the fear of Yahweh is the beginning of wisdom, then what is its end? Cut through the abundant nonsense, empty platitudes, and conventional musings of the world and get straight to the heart of what it means to be wise.

לפיד יכול לפרוש ולהתמנות למרצה לענייני דמוקרטיה קפלניסטית (דמוקרטיה מהותית) באוניברסיטת ת"א

ינון אתה וגולדשטיין טועים, אנחנו לא רוצים מלחמה לא בגלל "שאנחנו לא צריכים" אנחנו לא רוצים מלחמה, כיון שאנחנו יהודים עם מוסר! תנך כתוב "רשע, למה תכה רעך" אנחנו לא עם ככל הגוים, אנו לא נלחמים על חומר, אלא על רוח. אנחנו לא מגיבים לבבון לפידיוטי דרמה קווין מלא אגרסיות.

אוי לא! מלחמה עם הפרזנטור של בנק הפועלים זה באמת מפחיד

לפיד מסכן. רחמנות עליו. לא מתאים. הוא לא מנהיג. 🤪🤪🤪🤪

לחלוטין. "אתה אף פעם לא מאבד את זה? אני מת לראות אותך מאבד את זה. מת. מת" ראית אותו במוצא"ש 🤦

מענין איך מרגיש המולטי בליונר קובי ריכטר אנחנו הצבא אנחנו המח אנחנו המחקר אקדמיה השכל ההי טק אנחנו חיל אוויר אנחנו 8200.. מול רבבות לוחמים שאינם אחיו בניו שעושים מלחמה הירואית ומנצחים ..וכמה מבני האצולה בשדות הקרב שריון חי"ר הנדסה .. שבריר אחוז. בקרב הנפגעים הנהרגים?

נראה שלפיד הוא מושתל של הליכוד והימין... קשה להאמין שיש אדם טיפש עד כדי כך הוא עושה ה-כ-ל כדי להוכיח כמה השמאל טיפש!!

לא רוצים מלחמההההההה

למה הוא צועק ככה? מה כואב לאדם החולה הזה?

לעצור את לפיד מסוכן לציבור

הענק הירוק וצ'ה גווארה הבת יצרו מוטציה בשם יאיר לפיד

חבורת מטומטמים שפוגעים בכל מה שנקרא מדינת ישראל חבורת פתטים שאלוהים יעניש אתכם על הרוע לב ועל ההסתה

אל תדבר בשמי, אף 0מאלני הוא לא אח שלי וגם לא בן דוד

נכון מאוד

😂😂😂

@theshelterradio אחים? אחים כאלה צריכים לשבת בכלא.

איזה תותח

בחיי לא ידעתי כמה הוא דפוק , מסכן איבד את נפשו אם בכלל הייתה לו. אביו מתהפך בקברו.

מי הבכיר בממשלה שמנסה לסכל את עיסקת החטופים? העבריין או המשיח?

א. השמאלנים אינם אחים שלנו אלא האויבים שלנו. ב. כנראה, החלול ונער הג'ל לא הפנים מי מהווים את הרוב ביחידות הקרביות ג. שי גולדשטיין גדול

כמה יפה ככה חכם🤦♂️

חחח , אשכרה . לפיד חייב אישפוז דחוף, הוא כבר מסוכן לעצמו

גולדשטיין אדיוט ...כמעט כמוך ! :)

אם הוא רוצה מלחמה!? הוא צריך לשבת הרבה שנים בכלא. מי יעצור אותו? למי יש אומץ להגיש נגדו תביעה על הסתה לרצח?
