Loading video...
Video Failed to Load
שנת 2008: תקשיבו לו, כל מילה
16,868 views • 1 year ago •via X (Twitter)
10 Comments

Mobi1 year ago
גם אז לא האמנתי לכל מילה שיוצאת מפיו #מלחמת_בנימין_הכושל

the_nuke_sapper 7️⃣.🔟 💔1 year ago
אם שייקספיר היה חי, היה כותב עליו את הטרגדיה הכי טובה שלו.

סלאח שבתי1 year ago
יש קטע שלו בגן שהוא אמר גם שלח לנו

uri1 year ago
אהלן בבי אנחנו ב 25 וכרגע תחכה עד ל 26 😜 תענוג הלשון הארוכה שלך

אייל1 year ago
הוא כבר לא הבעיה...היה ונשאר רקוב. הבעיה באלה שבוחרים להצביע עבורו וללכת אחריו לא משנה כמה רע הוא עוד יעולל.

Hagai Fried1 year ago
יזכר לדיראון עולם כראש הממשלה הכושל והחלש בתולדות מדינת ישראל לדורותיה

ציוני🇮🇱1 year ago
מה נהייה ממך מהה??

היורה בנגמש 🧠1 year ago
נתניהו ראש ממשלה מעולה רק כשהוא באופוזיציה

Balagan131 year ago
אתה לא הבסטי של השקמה באוקטובר?

Sharon Rezner1 year ago
אבי השרלטנות
Related Videos
ביביסטים, אל תקשיבו לי, תקשיבו לרועי עידן הביביסט. אגב - כל מילה!
🍅Dania🍍🎗
58,998 views • 2 months ago
1:29
Sensitive content
כל מילה אמת
65
14,169 views • 2 years ago
1:00
Sensitive content
כל מילה!!🎯
yasmin
21,410 views • 1 year ago
