正在加载视频...
视频加载失败
תל אביב ניצחה. הוברחו לבית הכנסת
797,789 次观看 • 2 年前 •via X (Twitter)
10 条评论

ולמדו מילה "תכבד" אל תצלם אותי בכיפור ביקשו האנשים שגרמו לכל זה

אנטישמים. אין לזה מחילה.

ניצחה?? אלו תמונות שאם היו קורות באירופה היו גורמות לישראל להחזיר שגריר. כרגיל בשמאל, לא מסוגלים להסתכל על המאקרו. מה אתה חושב שיגידו 70% מהתושבים ששומרים כיפור מחר בערב כשהם יראו תמונות של אנשים עם כיפה מורדים בכוח ומגורשים מתל אביב? ולא חשובות הנסיבות

לא הבעתי דעה, רק דיווחתי מה היה כמו מהתחלה כולם הפסידו, פתחתי את הערב בתמונה של "באנו לצלם מלחמת אזרחים"

משפחות גרינפלד השונות, שנרצחו ע״י הצורר ימח שמו וזכרו, מתהפכות בקברן עם הפוסט עמוס השנאה שנכתב ע״י יהודי. תתבייש לך!

סתום ת'פה שלך חתיכת מטונף

ת"א זכתה בתואר העיר הכי אנטישמית בעולם. ברכות 👏

לא באת לנעילה

מחר תבכו שמגרשים להטבים מירושלים ומצפה רמון. צבועים מטומטמים

אגב, בתור אחד שהיה גר ליד הכיכר, בכל שנה בשנים האחרונות (חוץ מ2020) היו תפילות. כל עוד זה היה במסגרת החוק, אף אחד לא בא להפריע, לא הייתה משטרה הכל טוב. חוץ מזה, רוב מוחלט של האנשים שבאים להתפלל שם, לא גרים ברדיוס של 2 קמ מהכיכר. למה הם באים למעוז החילוניות? זאת כבר שאלה אחרת
