Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

תצהיר השקרים של רונן בר.

11,827 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von כוכב הצפון
כוכב הצפוןvor 1 Jahr

האיש שבורח מאחריות אישית. זה שתמך בקונספציה חמאס חזק

Profilbild von 🌈Ha'Cocksinel🏳️‍🌈𐤄𐤒𐤅𐤒𐤎𐤉𐤍𐤋🌈
🌈Ha'Cocksinel🏳️‍🌈𐤄𐤒𐤅𐤒𐤎𐤉𐤍𐤋🌈vor 1 Jahr

וזה מה? תצהיר השקרים של תומך הטרור גדי טאוב?

Profilbild von Daphna Miller
Daphna Millervor 1 Jahr

לא המחאה מפרקת . הממשלה מפרקת . המשך הריצה להפיכה המשפטית (שתכלס ברור שזה הפיכה משטרית). עצם זה שאתה ממשיך להגן על מחריב המדינה , גם כאשר לשכתו מלאה באנשי קטאר, גם אחרי ה 7.10 , זה משהו שלא תוכל להתחמק ממנו בעתיד.

Profilbild von Uri
Urivor 1 Jahr

עם כל יום שעובר את נהיה יותר ויותר עידו גבעוני

Profilbild von Ayoub Shbat
Ayoub Shbatvor 1 Jahr

אתה מודע שאתה טמבל עלוב ביביסט בן זונה

Profilbild von שוקי משעול
שוקי משעולvor 1 Jahr

אבסורד,אותי פיטרו משירות המדינה בגלל שחשפתי שחיתות, בג"צ זרק אותי מהמדרגות, רונן בר בכלל לא עתר. מאפשרים לו להגיש תצהיר לא דוחים את העתירות על הסף, זאת מניפולציה של בג"צ ובראשם עמית גולדפריינד, ניצול סמכות והליכי משפט לרעה כדי לפגוע בראש ממשלה נבחר וליצור תשתית להוצאתו לנבצרות .

Profilbild von ilan
ilanvor 1 Jahr

אם פרשת קו 300 היתה מתרחשת בתקופת נתניהו אז תקשורת השמאל הנאור היתה מחבקת את ראש השב״כ אברהם שלום והיתה מהדהדת את התצהירים שלו נגד נתניהו ואיציק מרדכי

Profilbild von ענת🏴
ענת🏴vor 1 Jahr

מסתבר שמדובר בכת פרוגרס חשוכה שאין לה אלוהים ונעדרת דם בן אנוש בגוף.

Profilbild von A Dotan
A Dotanvor 1 Jahr

חחח- כולם שקרנים ( כמובן שהכוונה היא רק למי שרחמנא ליצלן לא סוגד ומשתחווה למונארך - ה"שקרן בן שקרן" - קים-ג'ונג-ביביהו ה-1 ... רק תמים לב ושכל יאמין לשקרניהו ולמי שהופך אותו לקדוש מעונה.

Profilbild von rani
ranivor 1 Jahr

ביבי היה מוכן למצוץ לו כדי שלא יגיש את התצהיר,מיום ליום אתה מזכיר יותר ויותר את ואטורי

Ähnliche Videos

גיא פלג גיא פלג הערב באולפן שישי על התצהיר הדרמטי שהגיש ראש השב"כ רונן בר לבג"ץ בענייו נסיבות פיטוריו, והתצהיר הנגדי שנתניהו צפוי להגיש ביום ראשון: בימים האחרונים, מזכיר הממשלה יוסי פוקס הקדיש את כל זמנו למטרה אחת ויחידה: לא למטרת שחרור החטופים, ולא למטרת המלחמה בפשיעה במגזר הערבי, ולא למטרת ההתמודדות מול המכסים שהטילו עלינו האמריקנים - אלא כל השבוע הוא וצוותו עסקו בהכנת התגובה לתצהירו של רונן בר. לצורך כך, או בשל כך, באופן חריג, מזכיר הממשלה לא נכח בישיבת הממשלה ובישיבת הקבינט ביום שלישי, והשתתף באופן חלקי בלבד בישיבת הקבינט אתמול. יוסי פוקס וצוותו כאמור מסתגרים בחדרם, ומנסים למצוא "חורים" בתצהיר של רונן בר. ובאשר לתצהיר שיגיש רה"מ נתניהו לבג"ץ ביום ראשון - מתחדדות כמה סוגיות: 1. האם נתניהו יחתום בעצמו על התצהיר? עד היום נתניהו נמנע מלחתום בעצמו על מסמכים שעלולים לסבך אותו. והפעם נתניהו נדרש לחתום על תצהיר עובדתי, ולהישבע שהוא דובר אמת. וכידוע, תכונת אמירת האמת היא לא התכונה הראשונה, השניה, וגם לא השלישית שהיינו מדביקים לנתניהו. 2. ייתכן שנתניהו ידלג על השאלות המרכזיות שהעלה רונן בר, ויכתוב איזשהו תצהיר כללי, חסר משמעות, שכל-כולו ניסיון לייחס לרונן בר את אסון ה-7 באוקטובר (זה כמובן לא רלוונטי, כי רונן בר כבר לקח אחריות על חלקו, ואמר שיפרוש לפני תום כהונתו). 3. בעיני, התצהיר הזה קצת משני, משום שנראה שבג"ץ הולך לפסול את הליך הפיטורין של רונן בר, ולהחזיר את ההליך לועדת גרוניס. נדמה לי שהעיסוק שלנו בתצהיר של נתניהו, גורם לנו לפספס את הנקודה המשמעותית והעיקרית: תצהיר כזה, כפי שהגיש ראש השב"כ רונן בר בשבועה, אמור היה לחולל רעידת אדמה במדינת ישראל, כי מה שרונן בר כותב בו למעשה זה שישראל היא דיקטטורה בהתהוות. הוא למעשה כותב שדיקטטור בהתהוות מנסה לעשות שימוש בכלים הרגישים ביותר, של הארגון הרגיש ביותר, כדי לפגוע ביריבים פוליטיים שלו, כדי לסכל את הביקורת כלפיו. בשורה התחתונה: לנתניהו יש "הישג" גדול אחד: נתניהו נרמל כאן את השחיתות ואת הסיאוב, כי בכל מדינה מתוקנת אחרת, אחרי כזה תצהיר של ראש שירות ביטחון כללי - ראש הממשלה היה הולך הביתה מבויש.

Nava Rozolyo נאווה רוזוליו

26,012 Aufrufe • vor 1 Jahr