正在加载视频...
视频加载失败
ابوظبی، نیم قرن پیش
10 条评论

سیاسی سابق1 年前
از خودارضایی با نوستالژی پهلوی خسته نشدی مشدعلی؟!

Solar Heavy1 年前
- All I Knew

farokh farokhnia1 年前
این دیگه ضد انقلاب نیست از خودشونه

سرباز شاه1 年前
پادشاهی ایران نیم قرن پیش

🇦🇿Sadiq_İsabeyli🇹🇷1 年前
امیدوارم به چه نوع بیماری مبتلا شدید را خودتان بفهمید.

𝐏𝐞𝐫𝐬𝐢𝐚𝐧 𝐋𝐢𝐨𝐧𝐬 🦁☀️ پادشاهی خواه1 年前
علی حمید تروریست، نکنه اونجا رو هم پهلوی ساخته؟

Kaafer 21 年前
اطمینان داری که ۵۰ سال پیشه. بیشتر مثل فیلمهای ۸۰ سال پیشه. #بازگشت_پادشاهی_پهلوی

مرزپرگهر🍀💎1 年前
معجزه پول نفت و میهن پرستی #ننگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد

𐎠𐎼𐎫𐎧𐏁𐏂🚩1 年前
مثلا کی چی ؟ ابوظبی در واقع یه شاپینگ ماله انگلیس و آمریکا در منطقه است.

Baran1 年前
دو چندان خاک بر سرت مزدور...
