Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
از راه آهن تا تجریش 🥹
11 Kommentare

از دانشگاه بهشتی تا ونک رو عصرها پیاده میومدیم

💪 Merica, we're taking it back. 💯 You like Trump, you know it, time to show it. ✅ T's for Trump here:

از راه آهن رفتم تجریش، برای تاب آوری رفتم. برای جسارت بیشتر. برای خودم و تمام دخترای سرزمینم که بیشتر به خودمون باور داشته باشیم. 🤪🤪🤪🤪

من فکر می کنم که تو یه چیزایی رو بهمون نمیگی. چون من بارها دوره دانشجویی این مسیر رو پیاده رفتم. نهایت چهار ساعت و نیم طول کشیده. چه خبره از هفت صبح تا ۵ بعد از ظهر. مگه چقد سرعتت لاک پشتیه؟

ولی خداییش از علی املتی تا پارک ساعی سیصد متر بیشتر راه نیست اون تیکه چرا باید یک ساعت طول بکشه؟

وای من واقعن یکماه برم ایران هی این خیابون ها را برم بالا بیام پایین عمو شرقی رفتی حواست به موبایل و اینا باشه برادر خیلی خفتگیر زیاد شده😰

من خیلی از سالهای بزرگسالی رو بالای مطهری تا پارک ساعی کار میکردم و کلی خاطره دارم از اون قسمت

حاجی آروم رفته این مسیر نهایتا ۶.۷ ساعت وقت ببره!

عزیزم ۵۰ برابر کالری که برای این مسیر نیاز داشتی فقط غذا و خوراکی خوردی :))

یادش بخیر چقدر این مسیر، نصفه و کامل، از پایین به بالا و از بالا به پایین، صبح و ظهر و شب و نیمهشب رفتم و رفتیم🤦🏻♂️ ولی از چهارراه تا میدون رو نیمساعت زیاد رفتهها، خیلی لفتش داده

خداییش دمت گرم فقط من بودم از تجریش میرفتم راه آهن، سرپایینی بود راحت قل میخوردم
