Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

از راه آهن تا تجریش 🥹

157,404 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

11 Kommentare

Profilbild von شرقی خشمگین
شرقی خشمگینvor 1 Jahr

از دانشگاه بهشتی تا ونک رو عصرها پیاده میومدیم

Profilbild von Rock Paper Sizzle
Rock Paper Sizzlevor 1 Jahr

💪 Merica, we're taking it back. 💯 You like Trump, you know it, time to show it. ✅ T's for Trump here:

Profilbild von Pegah Milan
Pegah Milanvor 1 Jahr

از راه آهن رفتم تجریش، برای تاب آوری رفتم. برای جسارت بیشتر. برای خودم و تمام دخترای سرزمینم که بیشتر به خودمون باور داشته باشیم. 🤪🤪🤪🤪

Profilbild von kia
kiavor 1 Jahr

من فکر می کنم که تو یه چیزایی رو بهمون نمیگی. چون من بارها دوره دانشجویی این مسیر رو پیاده رفتم. نهایت چهار ساعت و نیم طول کشیده. چه خبره از هفت صبح تا ۵ بعد از ظهر. مگه چقد سرعتت لاک پشتیه؟

Profilbild von نادر جان غیر افشار
نادر جان غیر افشارvor 1 Jahr

ولی خداییش از علی املتی تا پارک ساعی سیصد متر بیشتر راه نیست اون تیکه چرا باید یک ساعت طول بکشه؟

Profilbild von شازده اسدولا
شازده اسدولاvor 1 Jahr

وای من واقعن یکماه برم ایران هی این خیابون ها را برم بالا بیام پایین عمو شرقی رفتی حواست به موبایل و اینا باشه برادر خیلی خفتگیر زیاد شده😰

Profilbild von شرقی خشمگین
شرقی خشمگینvor 1 Jahr

من خیلی از سالهای بزرگسالی رو بالای مطهری تا پارک ساعی کار میکردم و کلی خاطره دارم از اون قسمت

Profilbild von آقا محمد امین •☘
آقا محمد امین •☘vor 1 Jahr

حاجی آروم رفته این مسیر نهایتا ۶.۷ ساعت وقت ببره!

Profilbild von Yaci Katebi
Yaci Katebivor 1 Jahr

عزیزم ۵۰ برابر کالری که برای این مسیر نیاز داشتی فقط غذا و خوراکی خوردی :))

Profilbild von PinBar Trading
PinBar Tradingvor 1 Jahr

یادش بخیر چقدر این مسیر، نصفه و کامل، از پایین به بالا و از بالا به پایین، صبح و ظهر و شب و نیمه‌شب رفتم و رفتیم🤦🏻‍♂️ ولی از چهارراه تا میدون رو نیم‌ساعت زیاد رفته‌ها، خیلی لفتش داده

Profilbild von کینگ کنگ میرزا
کینگ کنگ میرزاvor 1 Jahr

خداییش دمت گرم فقط‌ من بودم از تجریش میرفتم راه آهن، سرپایینی بود راحت قل میخوردم

Ähnliche Videos