正在加载视频...

视频加载失败

از مشکلات ما عینکی ها:

80,187 次观看 • 1 年前 •via X (Twitter)

16 条评论

saedh 的头像
saedh1 年前

بدترین مشکل ما عینکیا اینه که بدون عینک حس شنواییمون هم ضعیف عمل میکنه ولی کسی درک نمیکنه این موضوع رو

‌‌‌‌Mr.D‌ 的头像
‌‌‌‌Mr.D‌1 年前

😂اره

shayan 的头像
shayan1 年前

بدترینش اون قسمت ارایشگاه رفتنه :))

moAli 的头像
moAli1 年前

بعد یه ماه عمل فمتو میگم کاش ده سال پیش عمل میکردم ، اصلا شاید زندگیم عوض میشد

فرحناز💙 的头像
فرحناز💙1 年前

مشکل بخار گرفتگی که با عدسی های ضد بخار حل میشه. چه از محیط سرد به گرم چه ماسک زدن چه غذا خوردن ولی این بدبخت هم دوربینش داغونه هم نزدیک بینش در این حالت بهترین روش عمله

mina shaker💇‍♀️ 的头像
mina shaker💇‍♀️1 年前

@aliboskabady 🥸

Mohamad 的头像
Mohamad1 年前

برو عمل کن راحت میشی والا

تيكه اَبر ِكوچيك ِ بهار 的头像
تيكه اَبر ِكوچيك ِ بهار1 年前

😩😩

قـُرصـ ـمَن 的头像
قـُرصـ ـمَن1 年前

@DetecPiyJeytive

Audrey 的头像
Audrey1 年前

🤣🤣🤣🤣

هیرا 的头像
هیرا1 年前

😹😹😹😹😹😹دقیقا من عینک رنداشته باشم گوشمم‌نمیشنوه

amsam 的头像
amsam1 年前

😁

tan 的头像
tan1 年前

زمستون واقعا فصل ما عینکیا نیست...

Diako 的头像
Diako1 年前

یا موقعی که چایی میخوری و هوا سرده😂

Diako 的头像
Diako1 年前

حق حق حق حق تا صبح حق

HUDI 的头像
HUDI1 年前

Datamask 💎 is coming ⏳ HUDI AI is coming 🐸

相关视频