正在加载视频...
视频加载失败
از مشکلات ما عینکی ها:
80,187 次观看 • 1 年前 •via X (Twitter)
16 条评论

saedh1 年前
بدترین مشکل ما عینکیا اینه که بدون عینک حس شنواییمون هم ضعیف عمل میکنه ولی کسی درک نمیکنه این موضوع رو

Mr.D1 年前
😂اره

shayan1 年前
بدترینش اون قسمت ارایشگاه رفتنه :))

moAli1 年前
بعد یه ماه عمل فمتو میگم کاش ده سال پیش عمل میکردم ، اصلا شاید زندگیم عوض میشد

فرحناز💙1 年前
مشکل بخار گرفتگی که با عدسی های ضد بخار حل میشه. چه از محیط سرد به گرم چه ماسک زدن چه غذا خوردن ولی این بدبخت هم دوربینش داغونه هم نزدیک بینش در این حالت بهترین روش عمله

mina shaker💇♀️1 年前
@aliboskabady 🥸

Mohamad1 年前
برو عمل کن راحت میشی والا

تيكه اَبر ِكوچيك ِ بهار1 年前
😩😩

قـُرصـ ـمَن1 年前
@DetecPiyJeytive

Audrey1 年前
🤣🤣🤣🤣

هیرا1 年前
😹😹😹😹😹😹دقیقا من عینک رنداشته باشم گوشممنمیشنوه

amsam1 年前
😁

tan1 年前
زمستون واقعا فصل ما عینکیا نیست...

Diako1 年前
یا موقعی که چایی میخوری و هوا سرده😂

Diako1 年前
حق حق حق حق تا صبح حق

HUDI1 年前
Datamask 💎 is coming ⏳ HUDI AI is coming 🐸
