Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

#استبداد این جوری میریزه...‼️‼️

14,523 views • 1 year ago •via X (Twitter)

2 Comments

یکی بود و دیگر نیست's profile picture
یکی بود و دیگر نیست1 year ago

و مجددا یادی کنیم از هانا آرنت و جمله ای که در تاریخ ماندگار شد «در حکومت های دیکتاتوری تا ۱۵ دقیقه قبل از فروپاشی همه چیز عالی به نظر می رسد »

Artaroud's profile picture
Artaroud1 year ago

بیانی تاثیرگذار بود مرا بفکر برد

Related Videos

‼️‼️‼️‼️‼️‼️ باید این هیولاهایی که به اسم ایرانی میرن تو رسانه‌هایی با مخاطب میلیونی ظاهرمیشن رو پاسخگو کرد... ‼️‼️‼️‼️‼️‼️ آنا کاسپاریان: می‌دونی چه چیزی ناصادقانه است پیرز؟ این واقعیت که ایرانی‌ها همین الان دارن کشته می‌شن. غیرنظامی‌ها همین الان دارن هدف قرار می‌گیرن. این جنگ با قتل‌عام ۱۷۵ نفر در یک مدرسه ابتدایی شروع شد. الیکا، حرفی در این باره نداری؟ مردمِ تو احساس آزادی می‌کنن؟ تو در ایران زندگی نمی‌کنی. تو هرگز در ایران زندگی نکردی و بارها طوری صحبت می‌کنی که انگار این آزادیِ مردم ایرانه، در حالی که اون‌ها دارن کشته می‌شن، بیمارستان‌هاشون بمباران می‌شه و کارکنان بخش سلامت دارن کشته می‌شن. تهوع‌آوره. دخترِ پیروز مجتهدزاده(**الیکا ل بن): وقتی حرف می‌زنی، همین الان نشستی و گفتی ۱۷۸ دانش‌آموز کشته شدن. اول از همه، تو هیچ حرفی درباره صدها کودکی که در ۸ و ۹ ژانویه توسط رژیم کشته شدن نزدی. و دوم اینکه، این عدد رو از کجا آوردی؟ ‼️‼️تنها کسانی که این عدد رو تایید کردن، رژیمه. و این فقط نشون می‌ده که...‼️ آنا کاسپاریان: صبر کن، صبر کن. تو داری انکار می‌کنی که ۱۷۵ نفر در اون مدرسه قتل‌عام شدن؟ داری انکارش می‌کنی؟ داری انکارش می‌کنی؟ دخترِ پیروز مجتهدزاده(**الیکا ل بن): قطعاً کودکانی در اون حمله کشته شدن. اما چند نفر؟ نمی‌دونیم، چون تنها کسانی که تاییدش کردن رژیم هستن.‼️‼️

آرش یوسفی -ARASH

78,186 views • 2 months ago

در پاسخ به جنگ‌طلبانی که می‌گفتند: TRUMP ACT NOW و بعد هم ادعا کردند که مردم عاملیتی ندارند. ‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️ خبرنگار: شما گفته‌اید که اگر این حملات را متوقف کنید، ایرانی‌ها عصبانی خواهند شد. اما چرا آن‌ها باید از شما بخواهند که زیرساخت‌هایشان را منفجر کنید یا برق‌شان را قطع کنید؟ آیا این کار به معنای مجازات مردم ایران برای اقدامات رژیم نیست؟ دونالد ترامپ: آن‌ها حاضرند، آن‌ها حاضرند این سختی را تحمل کنند تا به آزادی برسند. ایرانی‌ها این کار را کرده‌اند و ما رهگیری‌های متعددی داشته‌ایم که در آن‌ها گفته‌اند: «لطفاً به بمباران ادامه دهید.» ‼️بمب‌هایی که در نزدیکی خانه‌هایشان فرود می‌آیند و آن‌ها می‌گویند: «لطفاً به بمباران ادامه دهید، این کار را انجام دهید.» ‼️و این‌ها مردمی هستند که دقیقاً در همان مناطقی زندگی می‌کنند که بمب‌ها منفجر می‌شوند. و وقتی ما آنجا را ترک می‌کنیم و دیگر به آن مناطق حمله نمی‌کنیم، آن‌ها می‌گویند: «لطفاً برگردید، برگردید، برگردید.» این‌ها خودِ مردم هستند.

آرش یوسفی -ARASH

26,137 views • 2 months ago