Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
استدلال مخالفان پهلوی 🤣🤣🤣🤣🤣
15,272 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
12 Kommentare

برای بدنام کردن ارتش شاهنشاهی و دوران درخشان شاهنشاهی حاضر شده ننه اشو خراب کنه ناموسشو هم فروخت که فقط از حرص بگه شاه بد بوده چقدر هم باید دروغگو باشی و پول گرفته باشی دست به این هرزه گری بزنی

دقیقا دیگه اینها همشون همین هستند

فکر کنم این طفل معصوم هموروئید داره برای همین یکم عصبی میزنه. 😂 خدا همه باسن های دردمند رو شفا بده. بلند بگو آمین 🙏🏼

امین

- Miami

خب چرا مادر ایشون نمیگفتند اول ازدواج بعدش...

واقعا سوال منم همینه چرا مادر ایشان همش گول میخورده 🤣🤣🤣

ننه همشونم جنده بوده 😂

بعدبهشون میگیم هزارپدرناراحت میشن دشمنان پهلوی عجب مادرجندهای هستن مادراون جییییینده بوده چه ربطی به ارتش شاهنشاهی داره

ای بابا!!! عزیزم مادرتون مثل مامان توکا و خانم میهن جزنی جنده بوده خب به ما چه!؟ حالا پهلوی ویکملت و یک کشور باید جوابش رو بده؟! تازه ایشون شغل هم که داشته، بهیار بوده و «دادن» واقعا جزء وظایف بهیارها نیست🤷🏻♀️ عجب گیری کردیمها #سندروم_جنون_عقده_پهلوی

اولا با افتخار دختر یک ارتشی هستم سوال دوم چرا مادرش اینقدر گول میخورده 😆😆😆😁😁

مادر ساده دلی داشته 🤣🤣🤣🤣
