Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

استدلال مخالفان پهلوی 🤣🤣🤣🤣🤣

15,272 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

12 Kommentare

Profilbild von Elham
Elhamvor 1 Jahr

برای بدنام کردن ارتش شاهنشاهی و دوران درخشان شاهنشاهی حاضر شده ننه اشو خراب کنه ناموسشو هم فروخت که فقط از حرص بگه شاه بد بوده چقدر هم باید دروغگو باشی و پول گرفته باشی دست به این هرزه گری بزنی

Profilbild von sepehr mohi
sepehr mohivor 1 Jahr

دقیقا دیگه اینها همشون همین هستند

Profilbild von King_fishpoet (شاه ماهی گاماسیاب)
King_fishpoet (شاه ماهی گاماسیاب)vor 1 Jahr

فکر کنم این طفل معصوم هموروئید داره برای همین یکم عصبی میزنه. 😂 خدا همه باسن های دردمند رو شفا بده. بلند بگو آمین 🙏🏼

Profilbild von sepehr mohi
sepehr mohivor 1 Jahr

امین

Profilbild von Solar Heavy
Solar Heavyvor 1 Jahr

- Miami

Profilbild von Dariush
Dariushvor 1 Jahr

خب چرا مادر ایشون نمی‌گفتند اول ازدواج بعدش...

Profilbild von sepehr mohi
sepehr mohivor 1 Jahr

واقعا سوال منم همینه چرا مادر ایشان همش گول میخورده 🤣🤣🤣

Profilbild von ♣️Adamhesabi♣️
♣️Adamhesabi♣️vor 1 Jahr

ننه همشونم جنده بوده 😂

Profilbild von Aminbehroozi1370
Aminbehroozi1370vor 1 Jahr

بعدبهشون میگیم هزارپدرناراحت میشن دشمنان پهلوی عجب مادرجندهای هستن مادراون جییییینده بوده چه ربطی به ارتش شاهنشاهی داره

Profilbild von Adlin 𓃭 ♛ ✺
Adlin 𓃭 ♛ ✺vor 1 Jahr

ای بابا!!! عزیزم مادرتون مثل مامان توکا و خانم میهن جزنی جنده بوده خب به ما چه!؟ حالا پهلوی و‌یک‌ملت و یک کشور باید جوابش رو بده؟! تازه ایشون شغل هم که داشته، بهیار بوده و «دادن» واقعا جزء وظایف بهیارها نیست🤷🏻‍♀️ عجب گیری کردیم‌ها #سندروم_جنون_عقده_پهلوی

Profilbild von 👑iran_jan👑
👑iran_jan👑vor 1 Jahr

اولا با افتخار دختر یک ارتشی هستم سوال دوم چرا مادرش اینقدر گول می‌خورده 😆😆😆😁😁

Profilbild von sepehr mohi
sepehr mohivor 1 Jahr

مادر ساده دلی داشته 🤣🤣🤣🤣

Ähnliche Videos