Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
اسرائیلیها اینو برا قاآنی ساختن 😂😂
814,817 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
10 Kommentare

نيكای ايرانvor 1 Jahr
آخرش معلوم نشد اسی واس ماس یا واس اوناس😂

حضرت معاویه (ع)vor 1 Jahr
اسی کوهن از خودمونه :))

Awnnivor 1 Jahr
خیلی خوب بود..این اگه چهار ساعت فیلم بود یازم مینشستم تا ته نگاه میکردم 🤣🤣

گریزانvor 1 Jahr
عه اگه اینجوری باشه که قاآنی فن میشم😂 #موشع

دختر غمگينvor 1 Jahr
واى خيلى باحال بود لبخندش منو كوووشته

⭐ خانvor 1 Jahr
پوریا یه پیگیری کن راجع به اکانت موساد به فارسی. خیال همه رو راحت کن

The Black House | کاخ سیاهvor 1 Jahr
با نمردنش دیگه یقین پیدا کردم

آسد دانشجوvor 1 Jahr
موشه قاآنی 😂

پــرنیاvor 1 Jahr
بلفرضم سردار قاآنی جاسوس هست یعنی انقد اوسکولن بیان لو بدنش؟؟؟؟

0xREnoobvor 1 Jahr
اون روزیو میبینم که هر جای دنیا مخفی شده باشی مردم میارنت بیرون و... کیرشم نمیتونن بخورن. کیرم تو یهود، آل یهود و طرفداراش.
Ähnliche Videos
0:20
Sensitive content
آهنگی که اسرائیلیها برای بمباران ایران و تهران ساختن. اسرائیلیها قبلا همچین آهنگهایی را برای به خاک و خون کشیدن مردم و کودکان غزه و لبنان هم ساخته بودند.
ebrahim
39,227 Aufrufe • vor 1 Jahr
