Loading video...
Video Failed to Load
إسكندرية بالليل و الست 🎶🤍✨
10 Comments

Maryam1 year ago
وحشتني💔

رندة Randa1 year ago
كانت ذكريات جميلة قضيتها بالإسكندرية 💙

salma mohamed1 year ago
الاولى كان يتجاب صوت عاشق مدينتي الغالية الاسكندرية الاول اعز الناس ليمو يرحمه الله وأسكنه فسيح جناته اللي كان اكتر واحد مثل افلام فيها وغني اكتر من مرة في الاسكندرية وكانت اخر مرة ١٤ اغسطس ١٩٧٦ علي مسرح محمد عبد الوهاب اما غني تاج الاغنية العربية بدون منازع قارئة الفنجان

✂️𝓝𝓞𝓤𝓡🖤1 year ago
🤗😘♥️

🍓Nogaa1 year ago
♥️♥️♥️♥️♥️

ليبيا1 year ago
❤️

🦋1 year ago
والهوا... اه منه الهوا.. 😊

سلطان الدوسري1 year ago
@Aida00136910 إسكندرية وحدها حكااااية، والست حكاية تانية .. 🌺

Dr Kherianos1 year ago
بقت معفنة جدا للاسف و السواقة على البحر زي الخرا و اشكال وسخة ماشية في الشارع عيال زبالة و كمية ناس غلابة نايمة على البحر … مبقاش خلاص حلو موضوع التمشية و الست و الكلام

صوتك يناديني1 year ago
ايه الجمال ده
