正在加载视频...
视频加载失败
اسمعو السيمفونية دى يا ولاد 😘
7 条评论

Fao1 年前
هو في أول الفيديو. قبضنا وإسرائيل دخلت وعساكر ماتت وفي آخر الفيديو يعني بعد نص دقيقه قفل الحدود بالاسوار والسلاسل و ممنوع حد يدخل وبعد ايه معلومة اسخرابتيه دي

Capt:Ehab Elgammal #إيهاب_الجمّال1 年前
وبيقولك معلومه استخباراتيه ولو شاف واحد مصري في شوارع اميركا اقسم بالله هيفكر انه مخابرات وهيهرب منه 😜😅😅شريف عثمان يبدوا ان جرب تجمعات الشواذ في اميركا

محمد كمال (الاصيل)1 年前
المتحدث خروف اخوانى مركوب من كل الدنيا وكداب ابن وسخه واهو الزعيم السيسى نفذ كلامه على اسرائيل وامريكا ومنع التهجير وخرج جيش الصهاينة من محور صلاح الدين ولولاه كانت ضاعت غزة ومعها قضية فلسطين للابد

Solar Heavy1 年前
new lofi music has landed

BassemMourid1 年前
4 مليار شوية جدا. تقف بخسارة كده!

مصطفى الكاشف1 年前
ماحنا بوظنا البيعة

خالد محمود1 年前
دا شريف عثمان اللى جنده الموساد وهربان فى امريكا

