Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
الحياة مش عادلة !!
149,970 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)
4 Yorum

بالعكس الحياة عادلة جدا الناس هى اللى زرعت الظلم وخلقته وطبقته كمنهج لكن الحياة عاملة زى الورقة البيضة النظيفة انت اللى بتلون وتشخبط رسمت لوحة حلوة ليك لا رسمت نار ليك ايدك واللى حواليك هما المسئولين عن ده لكن العدل أن الحياة ليست ظالمة هى فقط شمعة اجبارنا لظروف 🤫

أودّ أن أخبرك بأن الحياة مُتقلبة لا حال دائم لها الحياة بها الكثير من المنافذ والطرق المُتشعبة والأمور المدهشة والألطاف الخفية بها من السِعة كما بها من الضيق ومن اليسر كما العسر ومن الجمال كما البشاعة ومن الأُنس كما الحزن ومن الرضا كما السخط

كلام سليم جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اعلم جيد جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.

فعلا بكره نظريه الضحيه نقوم من تاني ربنا كريم وهنوصل بس اهم حاجه يقينا فيه ♥️✨
