Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
السوق السودا !! حتي لما الدولار كان بجنيه؟؟
150,609 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

ARA2 yıl önce
اه والله السواد من زمن 😂😂

Deshaa Elghool2 yıl önce
ياعم سيبنى اعيط 😂😂

Nabil Riad2 yıl önce
ايام ما كان الدولار لسه شباب لكن دلوقتي عجز ووصل ٧٠ 😂😂

kamalkhella2 yıl önce
إحنا طول العمر عايشين في سوق سودا وحالياً بقينا في أيام سودا..🔥 لولا فيه بواقي جمال زيك كده يا استاذه كانت الناس انتحرت.🌹

Maher Atef2 yıl önce
😂😂😂😂

Mos T2 yıl önce
المهم انكم مبسوطين اصل بتاع العسكرى حلو ومكيفكم

RESIDENT2 yıl önce
كان عددنا كام وقتها يا فنانة ؟؟

🦋Butterfly🦋2 yıl önce
😅😅😅😅

Ahmed Hamdy2 yıl önce
امال تجار السلاح والمخدرات هيشتروه منين

Sahar2 yıl önce
يا حزن الحزن


