Loading video...
Video Failed to Load
أنا بحبك ياريس #مزيد
65,931 views • 2 years ago •via X (Twitter)
6 Comments

المشكله الراجل مش سايب فرصه نقوله الكلمتين المعرصين دول أصل العيب في المحيطين و الكلام ده الراجل كل ما يمسك الحديده بيأكد ان كل القرارات طالعه منه هو شخصيا و إن الباقي بينفذوا القرارات ديه محدش اصلا عنده اي صلاحيه ياخد اي قرار

مش هو اللي قال من ١٠ ايام ان الرغيف بيكلف الدوله جنيه وربع و ليه وزير التموين مابيصارح الناس وده بكلف الدوله كتير وفى نفس الجلسه ونفس الميكروفون قال لازم نزود فاتورة الكهرباء ثلاث اضعاف حتي لا يتم قطع الكهرباء . ولا حضرتك عيشه فى ماء البطيخ 🤣

البنت دي هبله مش عارف اهلها سايبينها لوحدها ليه ؟ أي واحد او واحده من بتوع هو حلو بس اللي حوليه وحشين يبفى اهبل و مينفعش يتساب لوحده في الشارع

آه واضح جدًا إنو "شخس تيّب"

هيه الحوله دي مشافتش حبيبها مقصوف الرقبة انشالله وهوه اللي بيقول بعضمة لسانه ان رغيف العيش لازم يغلى

انا بكرهك ياريس وبحملك مسئولية ما وصلنا اليه ،من اغراق مصر في الديون لضياع هيبة مصر وتقزيم دورها والفقر المائي بسبب توقيعك على اتفاق المبادئ اللي شرع سد النهضة ومقدرتش تاخد ضمانة بعدم انتقاص حصة مصر المائية .وموت جنودنا على الحدود برصاص الصهاينة ولم نجد رد فعل واحتلال محور فيلا

