正在加载视频...
视频加载失败
انا كنت فاكره العكس 😳
11 条评论

جوري العبدالله🌹1 年前
@ream_rahma 🥹🥲🥲

Rock Paper Sizzle1 年前
💪 Merica, we're taking it back. 💯 You like Trump, you know it, time to show it. ✅ T's for Trump here:

Nasr Mounier1 年前
دا علم وله أصول.... الفاتح يكسب

Heba Mahrous1 年前
انت كنت عارف المعلومه دي 😳

Mena Ghattas1 年前
أصلا البن الغامق ده طعمه شياط. معرفش بيشربوها إزاي ولا طعم ولا كافيين

Heba Mahrous1 年前
مرررررررر

Ahmed waleed 🇪🇬🇵🇸1 年前
بسم الله ما شاء الله بعيدا عن القهوة تحس انو فيه قبول رهيب و طريقة إلقاء جميلة .

Mohamad Albadry1 年前
انا برضو😅

Heba Mahrous1 年前
كلنا والنعمه

linda Kasim1 年前
معلومة جديدة فعلا .. شكرا 🙏🙏

saber1 年前
كلام غير دقيق نسبه الكفايين بتعتمد على نوع البن إذا كان روبستا او ارابيكا - الروبيان نسبه الكفايين والحموضة اعلى وأفضل نوع عالميا هو الارابيكا مايقوله الأستاذ غير دقيق
相关视频
1:13
Sensitive content
و انا كنت أركبها ع البركة
غادة الشمري
1,468,145 次观看 • 11 个月前
0:24
Sensitive content
انا واي حاجة كنت عايزها في حياتي
رزه
54,604 次观看 • 1 年前
