正在加载视频...
视频加载失败
إنها #مصر يا أهل العروبة ..
34 条评论

ارى من كثر محبتك لمصر لم تسعفك الكلمات لوصفها فعلا مصر عظيمة جدا لدرجة ان الكلمات تنفذ وتقصر في مدحها.

The Kingdom by @SolarHeavy

اللئام وأمثالك من شرّ الدّواب لا تعرفون أساساً شيم العرب ولا تعرفون ديناً .. بل تسبق كلّ أقوالكم البغضاء والكراهية لمصر العزيزة و للسعودية واهلها!! أما تحريضكم وتغريداتكم اللئيمه .. هي خسة لئام ضرب ✖️2 .. لا تضرنا اطلاقاً .. #السعودية_خط_احمر

اكيد مافي شي بتقال بعد كلامك يا اصيل يا ابن الاصول @waseem_yousef هذا هو دكتور وسيم صاحب كلمه حق دائما وابدا

يا أخي والله أبكيتنا وتأكد أنا مغترب ف الإمارات ومشوفتش منكوا غير الادب والأصول ولو لاقدر الله حصل حرب ف مصر هنكون أول ناس هترجع بلدها إحنا رجالة وبلدي فداها الروح والأهل وإن شاء الله ربنا يعيننا ونثبت اهل فلسطين ونعينهم زي ما ساعدنا السودان وليبيا

"✨ تألق د. وسيم امس كعادته، ✨حيث قدم حوارًا غنيًا بالأفكار المُلهمة. 💫 امتزج فيه الصدق مع الإحساس العميق، معبرًا عن القيم والمعاني الهادفة.💖 كان حديثه عن مصر نابعًا من القلب، مما ترك أثرًا فكريًا ملهمًا. نحن سعداء بوجوده في مصر 🇪🇬 ونتطلع إلى المزيد من إبداعاته

أبكتنا بحديثك دكتورنا المحترم حفظك الله ورعاك ودايما منورنا الله يتمم شفاك علي خير 🙏🤲

أنا أقدم حضارة على كوكب الأرض أنا العلم والعلوم أنا الطب والهندسة أنا من علم البشرية وقادهم إلي النور أنا علم المصريات أنا التاريخ #نحن_مصر 🇪🇬

كان لقاء جميل امبارح وكنت منور والف حمدلله على السلامه وفرحتنا بصوتك وخبر شفاءك وربنا لا يعيدها عليك ايام التعب ويكملك على خير ويجعلها زيارة سعيدة

يالله الحمد لله علي سلامتك يادكتور وسيم ربي يطول في عمرك

خلصنا فيك كل الكلام الحلو يا د. وسيم

مصر دولة عظيمة .. تحياتي لهم من منطقة مكة المكرمة، مدينة الطائف .. حفظ الله المصريين

بارك الله فيك يا دكتور وسيم نورت مصر

صباح الخيرات، حضرتك منورنا و مشرفنا و الله…. أولاً الحمد لله حتي يبلغ الحمد منتهاه على انك free cancer، حضرتك مش متخيل فرحتنا و الله…اللقاء امبارح كان حلو كعادة أى حاجة حضرتك بتعملها بس كان زايد حتة حلاوة كده إنك منورنا في مصر 😂…كلام حضرتك كان جميل طالع من القلب فيدخل القلب على طول دون استئذان و دم حضرتك خفيف كالعادة…أوحش حاجة في اللقاء ده أنه خلص…نتمنى نشوفك دايماً بخير و صحة و في راحة بال دمت في رعاية الله و حفظه🌹🌹

إهانتك للإمارت في هذا اللقاء لن يمرره إلا احمق وجاهل.

الف الحمدلله على سلامتك دكتور كلش فرحت بلقائك ان شاءالله ننتظرك في بغداد ❤

والله والله والله أنا عاوزاة اعيط من جمال و قوة ولطف حضرتك ربنا يديم عليك الصحة و العافية

ربنا يحفظ مصر علي من يعاديها يارب العالمين🤲🤲 أحسنت شيخ وسيم يا محترم بارك الله فيك ربنا يبارك فيك❤️ ويحفظك ويتم شفاك بكل خير يارب أنت أنسان محترم❤️

الحمد لله على السلامه و جميل ثقتنا في الله انه لن يضعنا شفاك الرحمن والحمدلله لله عش سعيدا و انطلق و غير اي صورة الم في صفحاتك دمت بالف خير اخي العزيز و نورت مصر

البارح كنا كمن ينتظر عزيزا على القلب غاب عن العين كنا ننتظر كالذي ينتظر هطول المطر بعد سنين عجاف اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك السعادة والراحة لقلبك وبدنك دكتور وسيم سنبقى معا حتى تفرقنا الموت ويجمعنا حوض الكوثر بإذن الله تعالى

اسعدتنا كعادتك يا د.وسيم🥰 ربنا يحفظك من كل شر ويطولنا فى عمرك ويسعد قلبك يارب🤲

الله يحفظ مصر وشعبها العظيم

شكرا يا فندم على الكلام الجميل الف شكر يا دكتور

اول ما فتحت تويتر علي الصبح طلعت لي أنت يا دكتور وسيم اول شيء اصطبحت بيه وما أروعه من صباح حفظك الله وحفظ مصر وحفظ الأمه العربيه

الله يفتح عليك يادكتور يوسف ومصر فخورة بالعرب كلهم وكلهم اصحاب وطن وليسوا ضيوفاً فكلنا مسلمين مؤمنين بالله

الله عليك 🙏🏻🌹

لقاء ممتع و فكر راقي و اهم شئ انك بفضل صحة و احسن حال

#مصر ام الدنيا🇪🇬❤

والله مصر لا تحتاج شهادتك، كل العرب يعرفون فضل مصر ومكانتها. لكن عندما يخرج هذا الكلام منك، فأنا لا أشك لحظة واحدة أنك منافق دجال.

نورت شاشه صدى البلد ..ونورت بيوتنا.. ونورت مصر 🌸 يادكتور كان لقاء خفيف وكنت قمة فالتواضع والبساطة والحياء ولا رفع عينه للمذيعة متربى ١٠ مرات😃وكل شويه يقول طولت😄طول لحد بعد بكره يادكتور ☺️ الله يديم عليك الصحة والضحكة ويحفظك واحلى جملة فاللقاء (انا فرى كانسر) اللهم لك الحمد 💪

يكفي مصر انها الدوله الوحيده التي ذكر اسمها في القران قال تعالى ( ادْخُلُوا مِصْرَ إِنْ شَاءَ اللَّهُ آمِنِينَ) . مصر بلد الحضارات القديمة مصر بلد العلماء والادباء والشعراء والمفكرين مصر بلد الفن الراقي ( ام كلثوم ومحمد عبدالوهاب وعبدالحليم حافظ…) مصر بلد علماء الازهر الشريف ويكفينا شرف علماء الازهر الشريف . تعبنا وحنا نعلم البهائم من هي مصر .

مهما وصفتك من كلمات فلم ولن اوفي حقك....ربي يسعدك ويحفظك ويجبر بخاطرك ويشفيك ويعافيك...يا اجمل ما خلق ربي...لله درك ياغالي.....

الشخص ذا ماله قبول

من اصلك الطيب دكتور شافاك الله وعافاك واذهب البأس نحبك في الله


