Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
اهو باعترافاتهم
59,886 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
11 Yorum

وبعدين في الطبيعي منتجاته إسمها منتجات الألبان مش منتجات الحلايب 😂

مثلا😂

- Come Around

فعلا العربية المصرية فيها بتستخدم كلمات من القرآن لا تستخدمها العربية الخليجية، زي لبن وزي كمان "شمال" اللي مستخدمة في القرآن بدل يسار المستخدمة في العربية الخليجية والفصحى 😊

وعندنا رز بحليب ورز بلبن ترا سؤال الزبادي عندكم ايش تسمونه ؟

زبادي عادي😂

كلها صحيحة حليب مصدرها حَلَبَ وهي استخدام متأخر

انا فاهم الفكرة ان كان بيتقال لبن اصلا غلط وهو الرايب

😂😂يمعلم احنا اللبن هو الزبادي عنا😂والحليب😂هو اللبن عندكو حجات غريبة😂زي الكرنب عندكو عنا ملفوف اسمه😂وفي حاجة عنا اسمها بوز العجل بعرفش شو بسموها عندكو

نفس الشئ احنا نقول شمال وهما يقولو يسار و القرآن الكريم قال شمال

لبن من لبنة (بكسر الباء) اللي هو أساس للشيخ. فاللبن يصنع منه الجبن الزبادي الزبدة الكريمة سمن ل
Benzer Videolar
السمك الحلال اهو السمك الحلال اهو 😍 #العتاولة #أحمد_السقا
Ahmed Elsaka
47,308 görüntüleme • 2 yıl önce
Sensitive content
الفيديو اهو
🦅🦅Noura Al-Hakim
297,703 görüntüleme • 4 ay önce
