Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
اين مال كيه؟🤣
19,640 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

سلام علیکم پرستوی کیری

این کلیپها دیگه نخ نما شده و کسی بهشون اهمیتی نمیده. ما احساسی نمیشیم. ۱۰۰۰۰۰۰۰ تا از اینها بزار. اینا رو گفتم که وقتتو تلف نکنی. این اولین و آخرین ایمپرشن من به تو بود. توکا نیستانی هم سعی کرد با کاریکاتور کشیدن همین مسیر طی کنه. آخرشو برو ببین. هیچ کسی دیگه واسش مهم نیست. شما غش کرده احمدینژاد و فائزه هاشمی هستی. شما افتادین تو سطل آشغال و نمیدونین.

بچهٔ مجاهد خلق بودن هم ننگیست عظیم!

خانم اسدیان، حرفهای خوبی درباره شغل قبلی شما نمیزنند! ولی به نظرم حتی اون شغل هم به مزدوری فائزه، شرف داره. هرچند خیلی به همدیگه میاید! بلاخره کور، کور رو میجوره، آب گودال رو.

وقتی مسعود جون میزد در کون مامانت میگفت این کون مال کیه به نظرت مامانت میگفت مال کیه🤔

افشون .. یه دیقه بیا عکس باباتو ببین تو گوشيم.

پتیاره مجاهد ریدم توقیافت

ما از بچگی با این کارتونها و نمایشهای مسخره و آبکی شما مادرقحبگان ۵۷ی جمهوری اسلامی در خونه مدرسه بزرگ شدیم و رسیدیم به #جاویدشاه خیلی دیر رسیدی تن فروش دوزاری مجاهدین فی سبیلالله مسوت و مریم😅😅

😂😂😂😂😂😂😂😂😂

کص مص ننت
Benzer Videolar
Sensitive content
شاشة فور كيه 70 بوصه سعرها صدددددددمه يابلاش!😲معقوله
محمد
51,622 görüntüleme • 1 yıl önce

