Loading video...
Video Failed to Load
ايه ده؟؟!! هو بيتكلم بجد؟؟😳
163,328 views • 1 year ago •via X (Twitter)
10 Comments

Emad1 year ago
خدى الحتة الحلوة دى

Emad1 year ago
والله اللى يفهم يفهم (ميتين بالنسبة ليهم ) بالنسبة ليهم صفر ع الشمال 😢😢😢

عيد جريس1 year ago
أم العجائب

asdgogo1 year ago
وكم ذا بمصر من المضحكات~~~~~~~~ ولكنه ضحك كالبكاء

محمد علي1 year ago
حسبي الله ونعم الوكيل

mero mohamed1 year ago
هم يبكي وهم يضحك هو الكلام ده بجد

mohamed ali..1 year ago
لا بيهزر طبعا .. هو حكاي شاطر

anie1 year ago
😔😔😔😔

صقر قريش1 year ago
😂😂😂😂🤔🤔🤔🤔🤔😪😪😪😪😪😪😪😪😪😪😪😪😪😪😪😪😪😪😪😪😪

🔻🇵🇸October7اكتوبر🇱🇧🔻1 year ago
لا اظن انه سيناريو من الالم اللي وصل ليه المواطن المصري حسبنا الله ونعم الوكيل 🙏🙏🙏
