Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
ايه يابني العقل ده ♥️
66,046 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
11 Kommentare

براميدز دفع خلاص خد الدوري طبعا حضرتك مقتنع بالكلام ده طيب بالنسبه لل 44 دوري حضرتك كنت بتدفع ولا كنت بتاخدهم على النوته

كلام جميل وكلام محترم اخيرا والحمد لله ان شفنا واحد زملكاوي بيفهم

انت شايف بالعقل كدة استاذ رديني ان الي بيدفع بياخد 😁 يعني انتو اكتر فريق دافع و اخد ٤٤ دوري

يا جدعان بالمنطق بتاعكوا ده انتوا بتدفعوا بقالكم ٤٤ سنة انتوا بتفكروا منين 😂😂😂😂😂

@HimaSadek4 عاقل وسالك.بس الخوف عليه اخاف يوصلوا ليه ويتنفي زي الكومي ربنا يستر

بحترم العقلية دى حد فاهم مش كفتجى

this one is truly a vibe

ناس بتفهم والله وفي ناس عقولها تعبانه

ايوا يعني دوري واحد وبيراميدز دافع طيب وبالنسبه لل ٤٤ دوري ايه ظروفهم هو ليه الاهلي لما يكسب بطوله تبقي شرعيه ولما يخسر اي بطوله تبقي موجهه

والله انت الزملكاوي الوحيد اللي بتفهم فى وسط القطيع ده

بيب بيب 😂🐒🐒🐒

