Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

ايه يابني العقل ده ♥️

66,046 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

11 Kommentare

Profilbild von عصام السيد
عصام السيدvor 1 Jahr

براميدز دفع خلاص خد الدوري طبعا حضرتك مقتنع بالكلام ده طيب بالنسبه لل 44 دوري حضرتك كنت بتدفع ولا كنت بتاخدهم على النوته

Profilbild von محمد عيد 💔💔😥 🇵🇸🇵🇸🇵🇸
محمد عيد 💔💔😥 🇵🇸🇵🇸🇵🇸vor 1 Jahr

كلام جميل وكلام محترم اخيرا والحمد لله ان شفنا واحد زملكاوي بيفهم

Profilbild von ahmed atefmansy
ahmed atefmansyvor 1 Jahr

انت شايف بالعقل كدة استاذ رديني ان الي بيدفع بياخد 😁 يعني انتو اكتر فريق دافع و اخد ٤٤ دوري

Profilbild von Abdelrhman Hesham
Abdelrhman Heshamvor 1 Jahr

يا جدعان بالمنطق بتاعكوا ده انتوا بتدفعوا بقالكم ٤٤ سنة انتوا بتفكروا منين 😂😂😂😂😂

Profilbild von magy abdallah
magy abdallahvor 1 Jahr

@HimaSadek4 عاقل وسالك.بس الخوف عليه اخاف يوصلوا ليه ويتنفي زي الكومي ربنا يستر

Profilbild von حسام الاهلاوي
حسام الاهلاويvor 1 Jahr

بحترم العقلية دى حد فاهم مش كفتجى

Profilbild von Solar Heavy
Solar Heavyvor 1 Jahr

this one is truly a vibe

Profilbild von حمدي الغرباوي
حمدي الغرباويvor 1 Jahr

ناس بتفهم والله وفي ناس عقولها تعبانه

Profilbild von Alhawary
Alhawaryvor 1 Jahr

ايوا يعني دوري واحد وبيراميدز دافع طيب وبالنسبه لل ٤٤ دوري ايه ظروفهم هو ليه الاهلي لما يكسب بطوله تبقي شرعيه ولما يخسر اي بطوله تبقي موجهه

Profilbild von Mohamed AŠA
Mohamed AŠAvor 1 Jahr

والله انت الزملكاوي الوحيد اللي بتفهم فى وسط القطيع ده

Profilbild von Tota el shedy
Tota el shedyvor 1 Jahr

بيب بيب 😂🐒🐒🐒

Ähnliche Videos