正在加载视频...
视频加载失败
ای غم، نکند خدا تو باشی…
122,976 次观看 • 1 年前 •via X (Twitter)
10 条评论

Younes1 年前
رقیب ما کی بود مسود جان؟

bivatan1 年前
هیچوقت با این مدل خوندنا ارتباط نگرفتم

Younes1 年前
دیگه هرکسی یه سلیقهای داره.

لوسیفر1 年前
خیلی صداش بده

Younes1 年前
سلیقهها متفاوته.

zozãn1 年前
دروغ میگه فقط یه داستان ساخته برا خودش

Younes1 年前
واقعن؟

javad zeinalzadeh1 年前
جدی این صداش خوبه ؟؟؟ با صدتا ترفند و موزیک میخونن جالب بود

Younes1 年前
لایو هم خوند عالی بود.

-ســـارا-1 年前
وای ننه چرا بغض کردم
相关视频
0:50
Sensitive content
ای بازیگر تو اول کامنتاتو باز کن ، نصف ایرانو بلاک نکن بعد غم مزدوران رژیمو بخور…
شــیـــردل
163,521 次观看 • 4 个月前
الهی سلامت باشی ای شهبانوی محبوبِ ما #شهبانو_فرح_پهلوی #بازگشت_به_پادشاهی_پهلوی
Pink
42,421 次观看 • 1 年前
