Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
این خطر را جدی بگیرید.
12,461 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
11 Yorum

نگران نباشید، ملت آگاه ایران میدونند چی میخوان و توماچ ها و مهرآبین ها رو در سال جدید آچمز کردند.

خطر مهرآیین ها امروز از شریعیها هم جدیتر است.

The Right Way to Multisig 1 hour and 40 minutes going deep on vulnerabilities tied to Governance and Multisigs Providing a plethora of tools to mitigate this - Stop leaking your Safe Txs info - Protect yourself against wrench attacks - How to not get phished when signing Safe Txs - 3 Contracts to make most governance setup safer - Great designs to remove governance when you don't need it @theSouilos : Operational Security in Web2.5 @go__su__to : (Safe) Multisigs: 3 Quick Security Considerations @Elliot0x DAO Operation Security: securing everything from deployment scripts to treasury @GalloDaSballo : The simplest governance setup that doesn't suck

درود و مهر ایران بر شما خدمتتون عرض کنم که، ما که کاملا موافقیم. اونی که باید بشنوه و جدی بگیره نمیتونه چون #چپ_هرگز_نفهمید

مهرآیین گوه خورد با راه سوم دروغین اش!

راه سوم یعنی پهلوی را بزار کنار این یعنی خامنه ای بماند سر جاش فعلا

نقدی بسیار درست بر اساس تجربیات تاریخی بر اشخاصی مثل مصطفی مهرآیین 👌

بسیار ممنون بابت اخطاری که دادید چند نکته: ۱-ما در کف شهر انقد صنم داریم که یاسمن رهبر بازی و رهبر سازی توش هیچ جایی نداره ۲-در مورد آینده ایران و مردم ایران(خودمون) هیچ تعارف و آزمونی با جماعت سرخ و سیاه نداریم و لازم باشه خونشون برای ما کاملا مباحه و سالهاس آماده ایم #جدی

جناب صبوری توئیتی یا کلیپی دارید که بیوگرافی شما در آن باشد ؟

درود بر شما. بسیار دقیق بیان مردید. کسانیکه از رویا فروشی نام خودشون رو بلند میکنن.

همینمون مونده تو گاو پیشونی سفید منبری حکومتی بیای واسه ما زر زر کنی :)
