Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

این را چهار و نیم صبح گفتم

39,506 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von کاتب 🇮🇷
کاتب 🇮🇷vor 1 Jahr

🤦این تازه کم ش! ننگ به هرچی وفاقی و نفاقی ...

Profilbild von شوکت خانوم
شوکت خانومvor 1 Jahr

آقای زادبر همه تحلیل هاتون مزخرفه

Profilbild von 🇮🇷Somayeh Bayat
🇮🇷Somayeh Bayatvor 1 Jahr

شما صبح عالی بودین ممنونم

Profilbild von جوان دهه پنجاهی
جوان دهه پنجاهیvor 1 Jahr

دعوت به خویشتن داری میکنند😐

Profilbild von محمد مهرابی (میرزا هستم)
محمد مهرابی (میرزا هستم)vor 1 Jahr

نتیجه مذاکرات چی شد اینم نتیجه ش

Profilbild von رستمیان
رستمیانvor 1 Jahr

خبرباذمذاکره حل نکنید؟!؟؟ تهش میشود همین جنگ همین جنگی که برجام ده سال عقب انداخت مرحوم هاشمی چه زیبا گفت برجام سایه جنگ را از سر ایران برداشت‌ حالا به این حرف رسیدید؟

Profilbild von Caramel Macchiato
Caramel Macchiatovor 1 Jahr

پس تو چهار و نیم صبحم گه میخوری!

Profilbild von MOEIN
MOEINvor 1 Jahr

به جا تیکه انداختن به دیگران به چرند چند وقت پیشت فک کن زادبر ... که ما هیچوقت پیروز نبودیم تو تاریخ و الان پیروزیم!

Profilbild von نیلوفر عباس‌زاده 🇮🇷
نیلوفر عباس‌زاده 🇮🇷vor 1 Jahr

امان از کورتکس ناقص یه عده ابله

Profilbild von mohamad58shabani
mohamad58shabanivor 1 Jahr

زر نزن هی مذاکره مذاکره نکن آرزوتون جنگ بود بهش رسیدین احمق

Ähnliche Videos