Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
این را چهار و نیم صبح گفتم
39,506 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
10 Kommentare

کاتب 🇮🇷vor 1 Jahr
🤦این تازه کم ش! ننگ به هرچی وفاقی و نفاقی ...

شوکت خانومvor 1 Jahr
آقای زادبر همه تحلیل هاتون مزخرفه

🇮🇷Somayeh Bayatvor 1 Jahr
شما صبح عالی بودین ممنونم

جوان دهه پنجاهیvor 1 Jahr
دعوت به خویشتن داری میکنند😐

محمد مهرابی (میرزا هستم)vor 1 Jahr
نتیجه مذاکرات چی شد اینم نتیجه ش

رستمیانvor 1 Jahr
خبرباذمذاکره حل نکنید؟!؟؟ تهش میشود همین جنگ همین جنگی که برجام ده سال عقب انداخت مرحوم هاشمی چه زیبا گفت برجام سایه جنگ را از سر ایران برداشت حالا به این حرف رسیدید؟

Caramel Macchiatovor 1 Jahr
پس تو چهار و نیم صبحم گه میخوری!

MOEINvor 1 Jahr
به جا تیکه انداختن به دیگران به چرند چند وقت پیشت فک کن زادبر ... که ما هیچوقت پیروز نبودیم تو تاریخ و الان پیروزیم!

نیلوفر عباسزاده 🇮🇷vor 1 Jahr
امان از کورتکس ناقص یه عده ابله

mohamad58shabanivor 1 Jahr
زر نزن هی مذاکره مذاکره نکن آرزوتون جنگ بود بهش رسیدین احمق
