Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

این رو خیلی دوست دلشتم

33,401 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

9 Kommentare

Profilbild von Name cannot be blank
Name cannot be blankvor 1 Jahr

همین با صدای داریوش لطفا

Profilbild von Afshin
Afshinvor 1 Jahr

👌🏻👌🏻

Profilbild von منحنی
منحنیvor 1 Jahr

ایشون کلا قشنگ شعر میخونه 🥺

Profilbild von Maryam
Maryamvor 1 Jahr

این آقای کاکایی رو خیلی دوست دارم

Profilbild von Diana
Dianavor 1 Jahr

چقدر قشنگه

Profilbild von Praline
Pralinevor 1 Jahr

سکوت حرف آخره

Profilbild von کسینوس نَوَد
کسینوس نَوَدvor 1 Jahr

علی لهراسبی خونده این شعر رو. فکر کنم اسمش عذاب دوست داشتن هست

Profilbild von AhmadReza Nematollahi
AhmadReza Nematollahivor 1 Jahr

😥😥😥

Profilbild von Fatima
Fatimavor 1 Jahr

عذاب دوست داشتن ، علی لهراسبی

Ähnliche Videos