Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
این رو خیلی دوست دلشتم
33,401 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
9 Kommentare

Name cannot be blankvor 1 Jahr
همین با صدای داریوش لطفا

Afshinvor 1 Jahr
👌🏻👌🏻

منحنیvor 1 Jahr
ایشون کلا قشنگ شعر میخونه 🥺

Maryamvor 1 Jahr
این آقای کاکایی رو خیلی دوست دارم

Dianavor 1 Jahr
چقدر قشنگه

Pralinevor 1 Jahr
سکوت حرف آخره

کسینوس نَوَدvor 1 Jahr
علی لهراسبی خونده این شعر رو. فکر کنم اسمش عذاب دوست داشتن هست

AhmadReza Nematollahivor 1 Jahr
😥😥😥

Fatimavor 1 Jahr
عذاب دوست داشتن ، علی لهراسبی
