正在加载视频...
视频加载失败
این عالی بود :))))))))))))) #ننگ_بر_سه_فاسد
62,125 次观看 • 1 年前 •via X (Twitter)
11 条评论

بابای نورالزهرا هم که از اول کلا کنسل بود 😂 #انگل_السلطنه

این هموطن توضیحات عمو مانوک در مورد اپزیسیون فیک و باندی/فاندیها را بدرستی درک کرده👇 #ننگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد #جاویدشاه

take the journey

خیلی خوب بود این دمش گرم. 🔥✌🏼

اینکه قیافش بسیجی ولایی است٬ کنسله.

گفتم از موتوری نخر بهت میدازند. این هم شد نتیجش٬ کنسله.

اگر فحش «توهم توطئه» نخورم؛ تکنیکش برای جذب مخاطب همون تکنیک عرازشه هست که توی بایو به شکل کد مینویسند: «عرزشی🚫» در حالیکه همه از پایگاه توییت میزنن، خود این بازی برای خاک کف توییتر خورده کنسل که نه کنکله، انگشتر عقیقش داد میزنه خودش کنکله به دید من.

درکل پس باید گفت: کنسلیه سه فاسد: ملا چپی مجاهد #جاویدشاه #KingRezaPahlavi

فقط خایه لیس پهلوی :)

کسخل بی نمک سطلی هم که کلا کنسله

دورود بر خاندان ایران ساز پهلوی جاوید شاه زنده باد رضا شاه دوم❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍😍😍🤩🤩🤩🥰🥰🥰🥰
