Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
این و کی برده دریا ؟😂😂😂😂😂
37,547 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
10 Kommentare

👑آناهیتاvor 1 Jahr
چطور میتونید اینقدر بیرحم باشید؟ چون تیپ و قیافه نداره حق شادی و زندگی نداره؟

آرشvor 1 Jahr
چه بلایی سر ما مردم ایران آوردن که فکر میکنیم با فیس مزخرف خودمون نسبت به دیگران برتری داریم؟ مگر این انسان نیست ؟ مگر این به قول خودمون دل نداره؟ دلیل مسخره کردن همنوعان خودمون تو این فضای کثیف مجازی برای گرفتن لایک چیه؟ #شرم_بر_ما اونایی که باید مسخره بشه یک مشت بی وطنن

دخت آسمانvor 1 Jahr
چیزی که من میبینم : یه نفر شاده و هماهنگ با طبیعت

abadanivor 1 Jahr
بله همینطوره

SƚαɳԃႦყvor 1 Jahr
من که زیبایی و حال خوب یه هموطن رو دیدم ،همین آدم اگر جنس مخالف بود الان براش اکلیلی شده بودید

abadanivor 1 Jahr
آفرین 👏

تاکسی نارنجیvor 1 Jahr
بابا باریکلا دمش گرم چه قری میده 🕺🕺🕺

abadanivor 1 Jahr
اره خدایی

Niiiinavor 1 Jahr
مگه این دل نداره...بابا ایول چقدر قشنگ می رقصه

abadanivor 1 Jahr
موافقم عالیه
