Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

این و کی برده دریا ؟😂😂😂😂😂

37,547 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von 👑آناهیتا
👑آناهیتاvor 1 Jahr

چطور میتونید اینقدر بیرحم باشید؟ چون تیپ و قیافه نداره حق شادی و زندگی نداره؟

Profilbild von آرش
آرشvor 1 Jahr

چه بلایی سر ما مردم ایران آوردن که فکر میکنیم با فیس مزخرف خودمون نسبت به دیگران برتری داریم؟ مگر این انسان نیست ؟ مگر این به قول خودمون دل نداره؟ دلیل مسخره کردن همنوعان خودمون تو این فضای کثیف مجازی برای گرفتن لایک چیه؟ #شرم_بر_ما اونایی که باید مسخره بشه یک مشت بی وطنن

Profilbild von دخت آسمان
دخت آسمانvor 1 Jahr

چیزی که من می‌بینم : یه نفر شاده و هماهنگ با طبیعت

Profilbild von abadani
abadanivor 1 Jahr

بله همینطوره

Profilbild von SƚαɳԃႦყ
SƚαɳԃႦყvor 1 Jahr

من که زیبایی و حال خوب یه هموطن رو دیدم ،همین آدم اگر جنس مخالف بود الان براش اکلیلی شده بودید

Profilbild von abadani
abadanivor 1 Jahr

آفرین 👏

Profilbild von تاکسی نارنجی
تاکسی نارنجیvor 1 Jahr

بابا باریکلا دمش گرم چه قری میده 🕺🕺🕺

Profilbild von abadani
abadanivor 1 Jahr

اره خدایی

Profilbild von Niiiina
Niiiinavor 1 Jahr

مگه این دل نداره...بابا ایول چقدر قشنگ می رقصه

Profilbild von abadani
abadanivor 1 Jahr

موافقم عالیه

Ähnliche Videos