Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

اینجوری تو بن‌بست گیر کردم.

43,943 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von Eternal 💎
Eternal 💎vor 1 Jahr

@JJtheestallion1 جالبیش به اینه که اتفاق دو سه سال پیش افتاده ولی ۹ سال توش گیر کرده(((:

Profilbild von BiblioPhile
BiblioPhilevor 1 Jahr

خیلی بده آدم برگرده ببینه سرشم بن‌بسته :))

Profilbild von دَخــو
دَخــوvor 1 Jahr

کمابیش وضع فعلی همه‌مون همینه :))

Profilbild von Shookaw
Shookawvor 1 Jahr

😅😅

Profilbild von دَخــو
دَخــوvor 1 Jahr

😅

Profilbild von حام؛ 🇮🇷
حام؛ 🇮🇷vor 1 Jahr

دو سه سال پیش نه سال! منطقی است؛ در دنیای موازی گیر کرده بوده...

Profilbild von Dream💫
Dream💫vor 1 Jahr

۴۵ ساله توی این بن‌بست گیر کردیم

Profilbild von ساپدرایو
ساپدرایوvor 1 Jahr

عالیه:))))

Profilbild von دَخــو
دَخــوvor 1 Jahr

:))))

Profilbild von Golchehr Saremi
Golchehr Saremivor 1 Jahr

🤣

Ähnliche Videos